تکریم خانواده شهدا موجب تقویت روحیه ایثارگری در جامعه می‌شود
تکریم خانواده شهدا موجب تقویت روحیه ایثارگری در جامعه می‌شود

فاطمی در دیدار با خانواده معظم شهدا گفت: تکریم خانواده شهدا یک رسالت ملی، دینی و انقلابی است و روحیه ایثارگری را در جامعه اسلامی تقویت می‌کند.

«مهران فاطمی» استاندار یزد در سالروز میلاد با سعادت حضرت علی (ع) و روز پدر در دیدار با تعدادی از خانواده معظم شهدا اظهار داشت: تکریم خانواده شهدا یک رسالت ملی، دینی و انقلابی است و روحیه ایثارگری را در جامعه اسلامی تقویت می‌کند.

مهران فاطمی افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه امری حیاتی است و اقتدار نظام اسلامی را مقابل تهدید نرم استکبار به همراه دارد.

وی با تبریک هفته دولت و میلاد حضرت علی (ع) به اهمیت حضور در منازل شهدا و سرکشی به خانواده‌های معزز آن‌ها اشاره کرد و گفت: خدمت به خانواده شهیدان یک افتخار و عزت و رسالت ملی و انقلابی است که باید بیش از گذشته اقدام شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد هم در این دیدار‌ها گفت: حضور مسئولان در منزل شهدا و تکریم خانواده ایثارگران جزو برنامه‌های مهم و مستمری است که در استان با همکاری بخش‌های مختلف تاکنون بدون مشکلی صورت گرفته است.

حجت الاسلام عباس زارع با تبریک دهه فجر و میلاد حضرت علی (ع) افزود: یزد در سرکشی و توجه به خانواده شهدا جزو استان‌های پیشگام است و همواره در این ارتباط شاهد تعامل خوبی هستیم و امیدواریم این روحیه مهم تداوم داشته باشد.

استاندار یزد با پدر شهیدان والامقام «محمدحسن و علیرضا فلاح» و «حسن و غلامرضا اشرف‌زاده» و «حمیدرضا اطلاع آوری» دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار خانواده‌های شهدا ضمن بیان خاطراتی از شهدا از حضور استاندار و مسئولان یزد قدردانی کردند.

انتهای پیام/