انقلاب اسلامی ماهیت پلید فرعونهای منطقه و امپرطورهای سلطه گر را آشکار و دشمنی های آنها با اسلام ناب محمدی علنی گشت ! /  اسلام ستیزی غرب از روی استیصال غربی در مواجه با فراگیری اسلام ناب محمدی و پرچمداری ایران اسلامی درجهان درگام دوم انقلاب اسلامی است !
انقلاب اسلامی ماهیت پلید فرعونهای منطقه و امپرطورهای سلطه گر را آشکار و دشمنی های آنها با اسلام ناب محمدی علنی گشت ! /  اسلام ستیزی غرب از روی استیصال غربی در مواجه با فراگیری اسلام ناب محمدی و پرچمداری ایران اسلامی درجهان درگام دوم انقلاب اسلامی است !

در آستانه دهه فجر ، مراسم هیات شهدای گردان مقداد در حسینیه شهدای گردان مقداد در ۹ بهمن ۱۴۰۱ برگزار شد ، سخنران این مراسم دکتر سید جواد هاشمی فشارکی با موضوع ” تحلیلی بر اسلام ستیزی غرب و انقلاب اسلامی ” بود. پیش از آن زیارت عاشورا قرائت و بعد از آن نیز مولودی برگزار شده و سفره اکرام برقرار شد .

 *  دکتر سید جواد هاشمی فشارکی در آغاز ضمن تبریک ایام شور و غوغای مبارزات فجر انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷ درخصوص پیروزی انقلاب اسلامی  بیان داشت : انقلاب اسلامی در تحقق یپروزی غیرممکنی بود ، که به نفس مسیحایی امام به ملت ایران و عنایت الهی متحول و محقق شد و در حیات و بقایش در برابر انواع تهدیدات و تحریم  مقاوم و بالنده بوده است و از انحراف و ارتجاع محافظت شده و همچنان با روحیه انقلابی بالنده و روبه رشد قرار دارد .

***** تهدیدات دشمنان اسلام علیه اسلام *****

*  وی درخصوص اهانت اخیر غربیها به مقدسات اسلام چنین  بیان داشت :  اسلام‌ستیزی به معنی مبارزه علیه دین مبین اسلام و اسلام هراسی به معنی  ایجاد ترس،یا نفرت نسبت به مسلمانان یا اسلام می باشد و موج جدید اسلام ستیزی،با سوزاندن قرآن کریم مقابل سفارت ترکیه در شهر استکهلم سوئد سوزانده در اول بهمن  و اهانت رهبر گروه راست‌گرای پگیدا هلند به قرآن کریم در سوم بهمن ماه ۱۴۰۱ ، بخشی از پازل ستیزغربیها با اسلام ناب می باشد .

* ایشان در خصوص تفاوت دشمنی غرب با اسلام در پیش و بعد از انقلاب اسلامی اظهار داشت : غربیها در پیش از انقلاب ، تلاش بدون تحریک علیه اسلام داشتند ولی بعد از انقلاب اسلامی ، بدلیل بیداری اسلامی ، دچار و حشت شده اند . و از سوی دیگر امار مسلمان شدن غربیها نیز روبه افزایش رفته فلذا بشدت نگران شده و در تلاش برای بدنام کردن اسلام و نابودی آن هستند .

***** اسلام‌ستیزی غرب علیه اسلام در پیش از انقلاب اسلامی *****

* وی در خصوص دشمنی غربیها در کشورهای مسلمان جهان در پیش از انقلاب اسلامی گفت : مبارزه غربیها با اسلام بی سر وصدا تخریب بنیانهای اعتقادی ( نرم ) ، تجزیه سازی کشورها ، تحریک خودمختاری ، ضعیف شدن ، اختلاف بین کشورهای اسلامی ، درگیری ، استعمارکشورها ، استثمار افراد، مغزها ؛خود باختگی خواص و تحصیل کردگان بخصوص از طریق بورسیه ، اشغال ،نفوذ در ارکان کشور ( مثل سفارت امریکا ) ، از بین بردن زبان و اداب و فرهنگ بومی ، اسلام امریکایی ( بدعت وهابیون ) ، سیطره بر قبله اول ، صهیونیسم غده /  خیانت غیر علنی را دنبال میکردند .

* ایشان در خصوص دشمنی غربیها در میان مردم مسلمان جهان در پیش از انقلاب اسلامی بیان داشت : اندلس سازی فساد ومشروب و مواد مخدر و رقص و ارایش و…. ، عملیات روانی، تحقیر مسلمین و متمدن بودن غربیها ، ترویج سبک و الگوی غربی ، ترویج اسلام عقب افتاده ، خجالت  زده بودن مسلمانان در برابر دنیای متمدن بوده است .

* وی در خصوص دشمنی غربیها در داخل مسلمین جهان در پیش از انقلاب اسلامی اظهار داشت : فرقه زایی و انحراف ،جعلیات اسلام / نفوذ ، شبهه پراکنی ، ترویج خرافه ، اختلاف بین مذاهب ( شیعه و سنی ) ،اختلاف داخل مذاهب ( بین شیعیان ) بوده است .

***** اسلام هراسی غرب از اسلام ناب محمدی *****

* ایشان در خصوص پیامدهای جهانی انقلاب اسلامی و تاثیر ان بر غرب گفت : خروج اسلام از غربت و محجوریت ، بیداری مردم محروم ، جاذبیت قلوب مردم آزاده جهان ، زمینه سازی ظهور مهدوی و…. سبب وحشت گرگهای بشریت شده است .

***** اسلام‌ستیزی غرب علیه اسلام در بعد از انقلاب اسلامی *****

* دکتر هاشمی فشارکی در خصوص دشمنی غربیها علیه عقاید اسلامی ( مسلمانان) دربعد از انقلاب اسلامی چنین تبیین کرد : تقدس زادایی و بی اعتبار سازی (مانند کتاب آیات شیطانی) ، مبارزه با نمادهای اسلامی (حجاب و…) می باشد .

* ایشان در خصوص دشمنی غربیها علیه عقاید اسلامی ( غیر مسلمانان) دربعد از انقلاب اسلامی اظهار داشت : وحشی معرفی نمودن مسلمانان ( با قمه زنی و ختنه و….) ، (طالبان و داعش و…) ، اسلام هراسی ، وهن نماز جماعت به امامت زن ، اختلا نماز جماعت ، صدور فتواهای ضد عقلی توس برخی روحانی نمای وهابی و شیعه و…. در پازل اسلام ستیزی بعلت وحشت از فراگیری اسلام می باشد.

* وی در خصوص دشمنی غربیها علیه کشورهای اسلامی دربعد از انقلاب اسلامی گفت : برنامه های غرب علیه کشورهای اسلامی تغییر کرده و علنی شده است مانند اسلام‌هراسی و اسلام‌ستیزی، بخصوص پس از ‏حادثه ۱۱ سپتامبر ‏، اشغال مستقیم برخی کشورهای اسلامی ، سرکوب بیداری اسلامی ( مصر ، لیبی ، … ) ،فشار به بقیه کشورها ( لبنان …..)، ترور متفکران  اسلامی ، سرکوب ازادیخواهان ، عقب افتادگی  مسلمین ، واردات بدون انتقال دانش ، مصرف کنندگی بوده است .

* ایشان در خصوص هجمه های غرب علیه ایران اسلامی بیان داشت : بعد انقلاب بیشترین هجمه علیه ایران اسلامی است لذا حرکتهای انفجار مسجد اهل سنت،  اتش زدن مساجد ، تمسخر احکام دینی ،  عمامه پرانی ،کشتار منافقین در ایران و عراق ، تلاش برای اجرای آنتی تز انقلاب از قم ، گسترش فرهنگسراها در برابر ثقل فرهنگی مسجد، اسلام رحمانی  همه در این راستا وهمراستایی با راهبرد غرب تلقی میشود .

 ***** اسلام‌ستیزی ویژه غرب علیه ایران اسلامی *****

* وی در خصوص علت اقدامات  ویژه دشمنان اسلام  ایران اسلامی اظهار داشت : پرچمداری اسلام ناب توسط ایران اسلامی ، حیات اسلام در عصر حاضر ، ارایه نظریه اسلام انقلابی تمدن ساز، بیداری اسلامی ، کمک علنی به مسلمانان ، جذب قلوب مردم  آزادی خواه حتی در قلب اروپا و امریکا و موج اسلام خواهی آنان و غیره می باشد . همچنین انقلاب اسلامی ماهیت پلید فرعونهای منطقه و امپرطورهای سلطه گر را آشکار و دشمنی های آنها با اسلام ناب محمدی علنی گشت ! و میتوان گفت اسلام ستیزی غرب از روی استیصال غربی در مواجه با فراگیری اسلام ناب محمدی و پرچمداری ایران اسلامی درجهان درگام دوم انقلاب اسلامی است !

* ایشان در خصوص مصادیقی ازعمل توهین آمیز غرب وحشی گفت : سوزاندن قرآن کریم مقابل سفارت ترکیه در شهر استکهلم سوئد ؛ به آتش قران در کلیسای فلوریدا ،انتشار کتاب «آیات شیطانی» توسط سلمان رشدی، نویسنده انگلیسی-هندی ، فیلم توهین آمیز «تسلیم»، انتشار طرحی موهون در خصوص پیامبر اکرم در روزنامه دانمارکی ، فیلم کوتاهی با نام «فتنه» ، کاریکاتوری اهانت به پیامبر درنشریه فرانسوی «شارلی ابدو» ، انداختن دو قران در سطل زباله در تجمع کنندگان نروژی ، قران سوزی توسط رهبر گروه افراطی و اسلام ستیز نروژی ، پاره کردن قران در نروژ ، قرآن سوزی در دانمارک ، قران سوزی در سوئد ، هتک حرمت قرآن کریم و اهانت به مقدسات اسلامی در مقابل مرکز اسلامی هامبورگ در آلمان و ….

* وی در خصوص نظریه سازی غرب دراسلام هراسی بیان داشت : مؤسسه رانیمد تراست انگلستان ( مروج  تبعیض و نفرت )، در ۱۹۹۷ اسلام‌هراسی را ترس و نفرت از اسلام و بنابراین ترس و نفرت از همه مسلمانان تعریف کرد .و گزارشی را از وضعیت اسلام‌ستیزی در بریتانیا را با عنوان «اسلام‌هراسی: چالشی برای همه ما» بدست جک استرا، وزیر امور داخلی بریتانیا ، منتشر شد.و نشانه هایی برای تفکر اسلام‌هراسانه بیان میکند ، اسلام به عنوان یک تکه سنگ، ایستا، و تغییرناپذیر ، ارزشهایی مشترک با دیگر فرهنگها ندارد، اسلام را پایین‌تر از غرب می‌بیند و آن را وحشی، غیرعقلانی، بدوی، و جنسیت‌زده می‌داند.نگاهی که اسلام را خشن، تهاجمی، تهدیدآمیز، حامی تروریزم، و درگیر در نبرد تمدنها می‌داند. نگاهی که اسلام را یک ایدئولوژی سیاسی می‌بیند که برای کسب برتری سیاسی با نظامی بکار می‌آید. مردود دانستن فوری هرگونه نقدی که مسلمانان بر «غرب» می‌کنند.وقتی خصومت با اسلام برای توجیه اعمال تبعیض‌آمیز علیه مسلمانان و جداکردنشان از بدنه جامعه بکار رود. وقتی خصومت ضد مسلمانان طبیعی و عادی دیده شود.

* ایشان در خصوص پیچ تاریخی در مقطع حساس جنگ حق و باطل گفت :جنگ تمدنها و گفتگوی تمدنها یک فریبی بیش نیست ، در اسلام جنگ حق و باطل بیان شده است و قصص امم گذشته ای که در قران کریم بعنوان پند و عبرت ذکر شده  نیز چنین بوده است . جنگ واقعی فعلی ، جنگ اسلام و غرب بوده و طرف غربی با همه توان و با همه ابزارها و روشها ، برای نابودی اسلام و به انحراف کشاندن مسلمین علنا به میدان آمده اند ، چنانچه برژینسکی ( سیاست‌مدار مشاور امنیت ملی امریکا در دولت جیمی کارتر و فتنه گر علیه ایران ) نیز در جلسه ناتو آتلانتیک شمالی گفته : دنیا وارد یک پیچ تاریخی شده که تابلوهای این پیچ را خمینی و خامنه ای نصب کرده‌اند ! و رهبر انقلاب نیز دوران گذار از پیچ تاریخی را با راهبردهای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی ترسیم کرده و درحال راهبری می باشند .

* دکتر سید جواد هاشمی فشارکی در پایان درخصوص وظیفه مادر عصر حاضر گفت :  در چنین شرایط حساسی از تاریخ ما نیز موظف به حمایت همه جانبه انقلاب اسلامی و زمینه سازی ظهور مهدوی (عج) می باشیم .مسلمانان جهان نیز بایستی با تمام توان از کیان اسلام و امر القرای جهان اسلام دفاع نمایند . لذا تضعیف نظام اسلامی و انقلاب اسلامی ، رهبری انقلاب و دولت انقلابی همراستا با تلاش دشمنان اسلام تلقی شده و عقوبت سختی را بهمراه خواهد داشت .