سردار کوثری: هیچ احدی توانایی تقابل نظامی با ایران را ندارد
سردار کوثری: هیچ احدی توانایی تقابل نظامی با ایران را ندارد

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: در دوران دفاع مقدس ایران عملا در برابر تمامی استکبار جهانی، آن هم با دستان خالی ایستاد ولی امروز و در دوره‌ای که ایران در اوج آمادگی نظامی خود قرار دارد احدی از آنان توانایی تقابل نظامی با کشورمان را ندارد.

«محمداسماعیل کوثری» نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در مراسم گرامیداشت دوم بهمن‌ در ارومیه اظهار داشت: غربی‌ها از اقدامات ضد تروریستی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در منطقه عصبانی هستند و اقدامات اخیر نشانگر اوج درماندگی آنها است.

وی با بیان اینکه اروپا یکی از حامیان گروه‌های تروریستی و مخل امنیت در منطقه است، افزود: جمهوری اسلامی بیدی نیست که از اقدامات نمایشی پارلمان اروپا بلرزد.

این مسئول ادامه داد: امروز همان ایرانی که توان تولید حتی سیم خاردار را نیز نداشت به یکی از قطب‌های نظامی تبدیل شده و خالقان خشونت و ظلم از این رشد و پیشرفت در هراس هستند.

کوثری در رابطه با ارتباط ایران با غربی‌ها در دوران شاهنشاهی، گفت: ایران عملا در دوره پهلوی گاو شیر ده غربی‌ها بود؛ به گونه‌ای که بودجه حضور مستشارهای نظامی آمریکایی در ایران حتی از بودجه کل ارتش نیز بیشتر بود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حمایت تمام قد غربی‌ها از رژیم بعثی در جنگ هشت ساله با ایران، ابراز داشت: جنایت غربی‌ها در قبال جوانان ایران با حمایت از رژیم بعثی باید به نسل جوان بازگو شود.

وی یادآور شد: در دوران دفاع مقدس ایران عملا در برابر تمامی استکبار جهانی، آن هم با دستان خالی ایستاد ولی امروز و در دوره‌ای که ایران در اوج آمادگی نظامی خود قرار دارد احدی از آنان توانایی تقابل نظامی با کشورمان را ندارد.

کوثری تاکید کرد: البته ایران دوستان خود را نیز فراموش نخواهد کرد؛ سوریه در دوره جنگ هشت ساله از معدود کشورهایی بود که به پشتیبانی از ایران پرداخت که ما نیز به رغم هزینه تریلیون دلاری غربی‌ها برای نابود کردن سوریه و نا امن کردن منطقه، از آنان حمایت کردیم؛ رزمندگان اسلام در سوریه چنان دفاعی کردند که زبانزد دکترین نظامی جهان شد.

وی شهید حاج قاسم سلیمانی را نماد مبارزه با تروریسم دانست و گفت: غربی‌ها با شهادت حاج قاسم نشان دادند که حامی تروریست و خشونت در منطقه هستند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه باید جنایات‌های رژیم شاهنشاهی برای نسل جوان باید بازگو شود، عنوان کرد: رژیم شاهنشاهی حتی از جعل تاریخ نیز ابایی نداشت و برای خودش تاریخ ۲۵۰۰ ساله دست و پا کرده بود.

این مسئول با اشاره به مجهادت‌های مرحوم شیخ غلامرضا حسنی امام جمعه سابق ارومیه در مبارزه با رژیم طاغوت، ادامه داد: این مجاهد نستوه حتی پس از انقلاب نیز در مبارزه با اشرار و گروه‌های ضد انقلاب در منطقه نقش بسزایی داشت.

کوثری به تعیین جایزه برای سر مرحوم حسنی توسط گروهک تروریستی دموکرات اشاره کرد و متذکر شد: به مرحوم حسنی در ماجرای مهاباد و درگیری با دموکرات در اوایل انقلاب ارادت پیدا کردم؛ ایشان برای خدا کار می‌کرد و از تهدید ابایی نداشت.

انتهای پیام/