از سپاه عصبانی باشید و از این عصبانیت بمیرید !
از سپاه عصبانی باشید و از این عصبانیت بمیرید !

*
در این نوشتار خلاصه ای از دستاوردهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فهرست وار ذکر شده و تلاش غربیها بیان شده و سپس تحلیل و نتیجه لازم ارایه شده است .
*
دکتر سید جواد هاشمی فشارکی

وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ وَمِن رِباطِ الخَيلِ تُرهِبونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَعَدُوَّكُم

یکی از اتفاقاتی که در این چند روز اخیر رخ داد قضیه تحریم و قرارگرفتن سپاه در لیست سیاه اتحادیه اروپا بود . مجلس اروپا در اقدامی مداخله‌جویانه قطعنامه‌‌ای ( غیرالزام آور) ضد ایرانی با عنوان «پاسخ به اعتراضات و اعدام‌ها در ایران» را به تصویب رساند. قطعنامه مذکور علاوه بر این شامل بندهای دیگری است که خواستار تحریم رئیس‌جمهور و دادستان کل ایران می‌باشد. که این کار اتحادیه اروپا احمقانه ترین کارهای آنان بود ، یعنی اعلام جنگ مستقیم با ایران و یعنی مجاز بودن حمله به مهاجمان به رکن کشورمان هرچند نیروی نظامی رسمی یک کشور هیچ‌گاه تحریم نمی‌شود اما این اقدام بی‌سابقه با طراحی جریان عبری عربی امریکایی و مجری‌گری اتحادیه اروپا برای فشار بر ایران صورت گرفت . دشمنان غربی با تروریستی خواندن سپاه در صدد ایجاد تفکیک و تشتت در انسجام ملی نظام جمهوری اسلامی ایران ، و تفکیک نهادهای مردمی و انقلابی از نظام جمهوری اسلامی و  ایجاد دوگانگی بین نهادها و آحاد ملت ایران می باشند.

لذا حمایت و همبستگی خود را همانند پوشیدن لباس سپاه توسط نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرج و ….. از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این  مردمی ترین ، انقلابی ترین ،کار آمدترین و دلسوز ترین نهاد نظام جمهوری اسلامی ایران اعلام داشته و ضرورت دارد همه سازمانها و مردم همواره بایستی در راستای تقویت و اعتلای این نهاد انقلابی در سنگر جهاد دانشگاه ، علم ، فناوری و پژوهش تلاش مجدانه به کار بندند تا اینده کشور در برابر دشمنان تضمین گردد .

اهم دستاوردهای سپاه پاسداران

‏خنثی کردن طرحهای غربیها در تهدید و تحریم های دشمن با دور زدن تحریم ها و شکست عملی طرحهای دشمن

بزرگترین اقدام ضد تروریستی در نابودی دولت وحشی داعش در سوریه و عراق

کارهای عمرانی بزرگ مانند‏ ساخت پالایشگاه بنزین ستاره خلیج فارس ، ساخت سکوی گازی برای میدان گازی مشترک با قطر ، پالایشگاههای فاز ١۵،١۶،١٣،٢٢،٢٣،٢۴ ، پلها وتونلهای بزرگ ، سدها و نیروگاهها جاده و راه آهن ،

ضد جاسوسی شامل دستگیری جاسوس سید کاووس امامی بر روی زمین ، دستگیری عبدالشیطان ریگی در اسمان ، دستگیری‏ روح الله زم در آنسوی مرزها ، دستگیری نازنین زاغری و….

‏‏‏از چنگ خارجی ها در آوردن پروژه های بزرگ سازندگی و بومی سازی بسیاری از امور مانند سدسازی

‏ ‏کمک در بحرانهای طبیعی بخصوص در سیل گلستان و حل بحران آب غیزانیه خوزستان

نقش محوری در دفاع مقدس و کارهای بی نظیر در تاریخ جنگهای دنیا مانند عبور از هور و اروند‏ و فتح فاو

ارتقای امنیت بخصوص در چتر اطلاعاتی برای مسئولینی که درخطر جاسوسی اند ، محافظت از فرودگاهها‏ ، دیپلمات‌های نظام ، امنیت در برابر هواپیما ربایی ، شناسایی و بازداشت عوامل ترور شهدای هسته ای و پ.ک.ک را در شمال‌غرب

‏ ایجاد محور مقاومت با تشکیل حزب الله لبنان ،حشد الشعبی عراق ، جیش الوطنی سوریه ،‏ حیدریون پاکستان و فاطمیون افغانستان و…. بوجود آمدن دست برتر نظامی در منطقه در برابر طرحهای غربیها ، در اختیار محور مقاومت با فرماندهی ایران است .

کوتاه کردن دست شروران جهانی در دستگیری ملوانان انگلیسی و ‏نیروهای متجاوز آمریکایی ، اسقاط پهباد افسانه ای آمریکا و‏ پهباد اسرائیلی ، توقیف نفتکش انگلیسی. زدن پایگاه امریکاییها و اسراییلیها در عراق

ختم میدانی فتنه های سال ۱۳۶۰ ، ۱۳۷۸ ، ۱۳۸۸ ، ۱۳۹۶ و ۱۳۹۸ و ۱۴۰۱

‏‏و فعالیتهای درخشان ملی دیگر

در یک جمله می توان عمق سخن امام خمینی (ره) را درک نمود که : اگر سپاه نبود کشور هم نبود !

منحرفین داخلی ضد سپاه : علیرغم انبوه تلاشهای غربیها علیه ایران ، ذره‌ای از اعتماد و ارادت و خوش‌بینی وی به طرف غربی کاسته نشده و همواره در تحلیل‌ها، به سمت آن طرف غش می‌کنند. و علیرغم انبوه تلاشهای سپاه در ایجاد امنیت و اقتدار کشور ، بازهم علیه سپاه تلاش میکنند .

تحلیل و نتیجه

تجربه سوریه و عراق و یمن و اوکراین نشان داد ایران هر طرف ماجرا باشد شکست با طرف مقابل یعنی غرب و اروپاییهای متکبر دست از پا درازتر مجبوربه اصلاح کار خود خواهند شد ، همانطور که چند سال پیش سفرایشان ایران را ترک کردند و بعد از مدتی دست از پا دراز تر به مرور به کشور برگشتند .

حالا نوبت ما رسیده : با خروج از ان پی تی ، اخراج تمامی بازرسین آژانس هسته ای از کشور ، شروع نصب جدیدترین نسل سانتریفیوژها و شروع غنی سازی ٩٠ درصدی ، تحریم واردات کالا از اروپا ، افزایش قیمت نفت ، زدن آخرین میخ هم به تابوت برجام و…. فشارهای لازم را بکار بندیم .

‏‏ نکته راهبردی

امام خامنه‌ای: ما سپاه را با همان چشمی نگاه می‌کنیم که امام عزیزمان نگاه می‌کرد: به عنوان بازوی قدرتمند نظام و به عنوان گام استوار در مقابله با دشمنان انقلاب اسلامی. ما شما را به معنای حقیقی کلمه، پاسدار انقلاب اسلامی می‌دانیم؛ همیشه هم این‌گونه بوده است و من هم این‌طور فکر می‌کنم.

سخن پایانی

سپاه مقتدر تر خواهدشد و بزودی در تراز مقابله یک تنه با ارتش جنایتکار امریکا و اروپا خواهد بود ، لذا بایستی گفت : از سپاه عصبانی باشید و از این عصبانیت بمیرید ! و به سپاه عزیز باید گفت : پرتوان تر مهیا باشید و با قدرت تر به پیش روید و کاخ ستمگران جهان را فروریزید !