طوفان انقلاب اسلامی ، شاه و ناپاکان را به غرب فراری داد و در گام دوم انقلاب پادشاهان منطقه و امپراطوران جهانی را به جهنم خواهد فرستاد !
طوفان انقلاب اسلامی ، شاه و ناپاکان را به غرب فراری داد و در گام دوم انقلاب پادشاهان منطقه و امپراطوران جهانی را به جهنم خواهد فرستاد !

در سالگشت ایام فرار شاه ، نمازجمعه نصیرشهر در تاریخ ۳۰ دی ماه ۱۴۰۱ در مسجد حضرت رقیه (س) به امامت حجت‌الاسلام سید مرتضی علیانسب و با حضور پرشور مومنان و نماینده شهرستان های رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی ، حجت الاسلام و المسلمین حسن نوروزی برگزار شد . سخنران این مراسم دبیر شورای اعتلای معماری و شهر دکتر سیدجواد هاشمی فشارکی با موضوع : ” از فرار شاه در طوفان انقلاب اسلامی ، تا فرار فرعونیان در گام دوم انقلاب اسلامی ” بود .

*  دکتر سید جواد هاشمی فشارکی در آغاز تبریک سالروز ایام شاه زدایی از تاریخ ملت ایران درخصوص پیروزی انقلاب و شرایط حساس عصر حاضر بیان داشت :  انقلاب اسلامی در تحقق یپروزی غیرممکنی بود ، که به نفس مسیحایی امام به ملت ایران و عنایت الهی متحول و محقق شد و در حیات و بقایش در برابر انواع تهدیدات و تحریم  مقاوم و بالنده بوده است . و طی بیش از چهار دهه انواع تهدیدات و تحریمها علیه  ملت و کشور شکل گرفته و اینک در جنگ ترکیبی با استفاده از همه مولفه های قدرت علیه کشور و بصورت جنگ تمام عیار ، تمامی باطل در برابر تمامی حق شکل گرفته است . جنگ شناختی توسط لشکر تحریف و انحراف و نفاق جدید علیه کشور در حال وقوع است ولی ملت مسلمان ایران با مقاومت و تلاش در حال گذار از پیچ تاریخی هستند .

* ایشان در خصوص محو شدگی باطل اظهار داشت : نه اینکه “دیو چو بیرون رود فرشته درآید . ” ، بلکه براساس ایه ۸۱ سوره اسرا “وَقُلْ جَاءَ الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ ” ، بگو حق آمد و باطل نابود شد . یعنی با تابش شعاع نور حق ، باطل نابود شدنی خواهد بود،  انگونه که وقتی چراغ اید تاریکی محو خواهد شد! امام خمینی قبل از اینکه در ۱۲ بهمن به ایران بیایند ، در قلبهای وارد شده بود و بدین جهت شاه وحشت کرده و از ایران گریخت .

* وی در خصوص فرار آخرین شاه ایران گفت : از برکات فروزان شدن انقلاب اسلامی فرارشاه مهره استکبار و استبداد از خاک ایران و جمع شدن بساط نظام ستم شاهی بود . و با فرار شاه مهره ، طی یک ماه شعله های انقلاب اسلامی ، بقیه مهره های درشت طاغوتیان نیز غربال شدند .

* ایشان در خصوص تحریف انقلاب اسلامی بیان داشت : برخی منحرفان برای تحریف تاریخ انقلاب ، میگن شاه از ایران رفت و قدرت رو رها کرد که کسی کشته نشه! چرا تو کشتارهای قبلی کشته های چهلم ها و۱۷ شهریورکه به اون همه جنایت کردند ، نرفت و ماند؟ چرا تحویل مردم نداد تا کشتارهای بعدی هم انجام نشود .چرا ثروتهای انبوه مردم را بردند؟ پس چرا برای برگشت به تاج وتخت از تروریستها حمایت میکنند .درباریان خوردند ، کشتند و بردند ! و یرانه ای را برای جای گذاشتند .

* وی در خصوص منحصر بفرد بودن فرار شاه اظهار داشت : فرار محمد رضا در تاریخ بی سابقه بود. فرار رضاشاه فقط سرنوشت فلاکت را برسرخودش بهمراه آورد و تغییر پالان شاهی صورت گرفت . و در فرارهای دیگر نیز چنین تحولاتی درکشورشان رخ نداد . فرار شاه یک فرار تاریخی در دنیا بود ، نه فراریان پیش و پس از وی چنین وضعیت خاصی را نداشتند. فرار شاه ایران ، سبب انقراض تمامی سلسله های شاهنشاهی رابهمراه داشته است . فرارشاه همچنین شروع شکست زنجیره فرعونها را بهمراه آورد ، فرار مفسدانی چون بنی صدر و رجوی و سپس فرار زالوهای صفتهای انقلاب چون خاوری و ورزشکاران و هنرپیشه های ناپاک، که به مثابه چرک زدایی و زلال ترشدن گوهر  انقلاب اسلامی را از پلیدی ها را بهمراه اورد .

* ایشان در خصوص شایعه فرار مسئولین گفت : شایعه فرار مسئولین کشور در حوادث پائیز ۱۴۰۱ از خبرهای ساختگی و مضحک برای عملیات روانی درجنگ شناختی و بستر سازی برای التهاب افرینی در اغتشاشات پائیز ۱۴۰۱  بود . در صورتیکه حتی در جنگ تحمیلی نیز رزمندگان هیچگاه از میدان نبرد فرار نکردند .

* دکتر هاشمی فشارکی در خصوص فرار مجاز در اسلام چنین گفت : تنها فرار مجاز مومنان که امر الهی است براساس ایه ۵۰ سوره ذاریات  : فَفِرُّوا إِلَى اللَّهِ به سوى خدا فرار کردن و به درگاه خدا گریختن از بندهای شیطان است . که بیانگر والاترین درجه قرب انسان به سمت پروردگار خویش است .

* ایشان در خصوص فرار ، معضل اجتماعی اظهار داشت : فرار از خانه ، فرار از زندگی ؛ فرار ازمسولیت در تشکیل خانواده ، فرار از مسولیت های اجتماعی و فرار مغزها از معضلات مهم اجتماعی فرهنگی هرجامعه ای و بخصوص کشور عزیزماست .

* وی در خصوص علل فرار مغزنماها گفت : انگیزه های فرار از ایران ، فرار از محاکمه خیانت های مالی ( مانند خاوری ) و یا از محاکمه جنایت های انجام داده ( مانند رضا شاه  و پسرش و رجوی ) ، یا فرار از محاکمه خیانت های سیاسی ( مانند بنی صدر ) یا برای آزاد بودن در گرداب فساد اخلاقی و سیاسی غرب ( مانند هنرمندان و ورزشکاران ) ،یا  براثر فریب تبلیغات جذاب و کاذب دشمنان ( درخصوص جوانان جویای آینده رویایی ) که دشمنان در استثمار فکری افراد کشورهای مختلف هستند ، بوده است .

* ایشان در خصوص عاملان فراری دادن برخی از مردم  بیان داشت : غیرازکشورهای استعمارگر ، شرکتهای تسهیل گر مهاجرت و برخی اساتید دانشگاهها ترغیب کننده دانشجویان برای مهاجرت متهم ردیف اول این خیانت به کشور هستند . همانهایی که در اشوبهای پاییز امسال کلاسها را تعطیل کردند تا دامنه اشوب به صحن مقدس دانشگاه کشانده شد .

* وی در خصوص فرار مغزهای مساله دار اظهار داشت : اینکه پدیده فرار مغزها را می شنویم ، گرچه تاسف دارد ، ولی باید گفت که اگر مغز بودند ، بایستی مغزخود را بکار می بستند و در کشور می ماندند ؛ ادای دین کرده و به ملت خویش که مدیونند، خدمت میکردند . بلکه بعکس در اینده نزدیک موج معکوس خواهیم داشت ، و مغزهای متفکر و ازاده از نظام سلطه فرار کرده و به ایران ازاد و تعالی بخش پناه خواهند اورد.

* ایشان در خصوص پیامدهای فرار شاهنشاه ایران گفت : فرار شاهشنشاه ایران در امواج انقلاب اسلامی ، فرار پادشاه اردن ، حسنی مبارک دیکتاتور از مصر ، فرار معمر قذافی از لیبی ، فرار زین‌العابدین بن علی از تونس ، فرار علی عبدالله صالح از یمن ، فرار امریکا از افغانستان و عراق و….. را در گام اول انقلاب بهمراه داشته است . و با جهادتبیین و تحول در مردم منطقه وجهان، این شاهک هایی چون ربع پهلوی و اصلاح طلبان حقیرندکه براساس ایه ۸۱ سوره اسرا إِنَّ الْبَاطِلَ كَانَ زَهُوقًا  قطعا باطل نابودشدنى است و ان شالله شاهد فرارصهیونیستها و بقیه شاهان جهان به جهنم در گام دوم انقلاب خواهیم بود!

* وی در خصوص مهندسان طراح بیان داشت : زلزله انقلاب اسلامی فرعونهای سرمست را بیدار کرد و باالتفاق انواع هجمه ها را به سرکردگی شیطان بزرگ علیه پرچمدار نهضت اسلامی پیاده کردند و این تهدیدات دشمنان اسلام و ایادی داخلی انان در نبرد بزرگ حق و باطل ادامه داشته و خواهد داشت . ، لذا باید به جهاد تبیین اهتمام فوری و جدی داشت .

* دکتر هاشمی فشارکی در خصوص  انواع اقدامات در چهاد تبیین چنین بیان کرد در جهادتبیین پنج گونه و پنج اقدام  را بایستی انجام داد : اقدام نخست جهاد تبیین ایجابی ( اثباتی  ،  کنشی) یعنی بیان حقایق ، و ” روایت درست ” ، بیان مطالب و حقایق کارهای انجام شده با روش صحیح ، بیان دستاوردهای عظیم انقلاب ، توصیف و تشریح و مقایسه تطبیقی – عمومی ، تخصصی در حوزه های مختلف و هدف جهاد تبیین ایجاد امید به اینده درخشان در برابر هدف دشمن که کوچک نمایی ، ناموفق جلوه دادن ، انزجار از توان داخلی ، بزرگنمایی کارهای غربیهاست . اقدام دوم جهاد تبیین دفاعی ( تدافعی ) ، یعنی خنثی کردن اثر تهاجمات دشمن بر اذهان و افکار و رفتار مردم و متخصصان و تصمیم مدیران می باشد . هدف جهادتبیین ، شناخت اقدامات دشمن ، روشنگری ، بصیرت ، آگاهی ، خنثی کردن تهدیدات و تحریفات ، شبهه زدایی ، خنثی سازی حرکت دشمنان دربرابر تحریف یا انحراف و فریب و اغواگری در برابر جنگ شناختی بر ادراک مردم ، جنگ ترکیبی ، جنگ روایتها ، بمباران مغزها و تلاش در برابر آن می باشد . اقدام سوم جهاد تبیین پیش گیرانه ( دفع کننده ) یعنی آماده بودن برای دفع تهدید دشمن پیش از تاثیر تهاجم دشمن میباشد .بعبارتی قبل از انتشار ویروس ، با هدف آمادگی مردم در برابر تهدیدات اینده تلاش صورت گیرد .  اقدام چهارم جهاد تبیین پیش دستانه ( تهاجمی ،  آینده نگرانه) یعنی حمله تبیینی به قصد از میان بردن امکان حمله قریب‌الوقوع دشمنان می باشد . اقدام پنجم جهاد تبیین آینده ساز (عاقبت اندیش ) یعنی زمینه ساز ظهور مهدوی درگام دوم انقلاب با هدف گفتمان سازی ، فرهنگ مهدوی و انتظار و زمینه ساز ظهور حضرت حجت می باشد .

* ایشان در خصوص هجمه جدید منحرفان به امام جمعه کرج  بیان داشت : امام جمعه انقلابی کرج جمعه پیش از حکم شرعی حجاب و ضرورت مقابله با پدیده بی حجابی گفتند ، لکن دونفر ( اقای ابطحی و اقای زید ابادی) مساله و سابقه دار   ، در یک کانال غیر رسمی با تحریف لفظی سخنان ایشان در خطبه های نماز جمعه بی پروا  به مواضع به حق وی می تازند . وسپس بیش از ۳۰ لشکر رسانه زنجیری همسو با دشمنان به نقل آن دو فرد با تیتر سازی آنرا برجسته کرده و پوشش خبری داده و تلویحا مورد هجمه قرارمی دهند . بایستی همانند جوشش در برابرمقاله توهین آمیز اطلاعات در سال ۱۳۵۶ که آتشی برپا شد و طومار نظام استبدادی و ستم شاهنشاهی را در هم پیچید ، باید براساس جهاد تبیین بر این شاهکها تاخت و به زباله دان تاریخ افکند تا  راه برای تحقق اهداف گام دوم انقلاب هموار گردد.

* وی در خصوص تحریم سپاه مقتدر بیان داشت :  در فهرست تروریست قرار دادن سپاه پاسداران مقتدر از سوی غرب تروریست پرور ، نشان از ترس انتقام سخت سپاه از جانیان و فراریان داشته و اقتدار بیشتر سپاه وشکست غرب وحشی را بهمراه خواهد داشت .

* ایشان در خصوص طوفان انقلاب در گام دوم گفت :  طوفان انقلاب اسلامی ، شاه و ناپاکان را چله اول انقلاب اسلامی به غرب فراری داد و در گام دوم انقلاب پادشاهان منطقه و امپراطوران جهانی را به جهنم خواهد فرستاد !

* دکتر سید جواد هاشمی فشارکی در پایان گفتبرای نزدیک شدن فرج، ایجاد آمادگی فردی و اجتماعی است؛ «ان الله لا یغیر ما بقوم حتی یغیروا ما بانفسهم» در حقیقت‏ خدا حال قومى را تغییر نمى‏‌دهد تا آنان حال خود را تغییر دهند» با کافران سخت جهاد و کارزار کن. وَجَاهِدْهُمْ بِهِ جِهَادًا کَبِیرًا ” آیه ۵۲ سوره فرقان .انقلاب مطلع فجر بود و مقصد انقلاب براساس بیانیه گام دوم زمینه سازی ظهور  مهدوی بوده ، لذا راه مقدسی بوده و هر تلاشی در این راه ماجوریت دارد .

*****************

نصیرشهر در بخش مرکزی شهرستان رباط‌کریم بوده و در ۳۰ کیلومتری جنوب غربی تهران و ۵ کیلومتری جنوب اسلامشهر قرار دارد . جمعیت این شهر براساس سرشماری سال ۱۳۹۰ ، ۲۶۱۵۴ نفر بوده و مردم آن شیعه اثنی عشری می باشند و در دوران دفاع مقدس شهدایی از جمله شهید فرمانی ، شهید میرزایی و…. نیز تقدیم انقلاب اسلامی نموده اند . مکان زیارتی این شهر ، گلزار شهدا و مزارشهدای گمنام می باشد . مصلی نصیرشهر ، قلب تپنده فرهنگی شهر در جمعه های هرهفته ، با حضور پرشورنمازگزاران و برگزاری نماز سیاسی عبادی جمعه این شهر می باشد .

آثار باستانی متعددی بدست آمده مبین آن است که قدمت سکونت درمنطقه رباط كریم به قرون گذشته برمیگردد و همچنین براساس نظر کارشناسان درحوالی بازارك معروف به چاله بازارك نشانگر آن است که سکونتگاهی نیز در زیر خاك مدفون شده وجود دارد .