مریم رجوی، بهترین رئیس جمهور ایران
مریم رجوی، بهترین رئیس جمهور ایران

در این نوشتار علل انتخاب این زن برای رئیس جمهوری بیان شده است .
رهبر اغتشاشات و جنایات ، بهترین گزینه امریکا برای رئیس جمهور ایران می باشد .
دکتر سید جواد هاشمی فشارکی

شعار اغتشاشات پائیز ۱۴۰۱ :” زن ، زندگی ، آزادی ” معنا یافت و از پس پرده بیرون افتاد : زن یعنی مریم رجوی ، زندگی یعنی الگوی زندگی در پادگان اشرف و تیرانا ، آزادی یعنی پوششی که زنان درتابعیت مریم رجوی حتی قدرت انتخاب رنگ لباس را هم ندارند .

تمثیل : نقل است وقتی ﻣﻮﺵ ﻫﺎﯼ ﺻﺤﺮﺍﺋﯽ ﺑﻪ ﻣﺰﺭﻋه ای ﺣﻤﻠﻪ ﮐﺮﺩﻧﺪ ﻭ ﺗﻤﺎﻡ  ﻣﺤﺼﻮﻝ ﺭﺍ ﺧﻮﺭﺩﻧﺪ، صاحب مزرعه چند تای انها ﺭﺍ داخل یک قفس ﺍﻧﺪﺍﺧﺖ و به انها هیچ ﻏﺬﺍیی ﻧﺪﺍﺩ ﺗﺎ ﺍﺯ ﮔﺸﻨﮕﯽ ﺷﺮﻭﻉ ﮐﺮﺩﻧﺪ ﻫﻢ ﺩﯾﮕر ﺭﺍ ﺨﻮﺭدﻧﺪ .ﺩﻭ ﺳﻪ ﺗﺎ ﻣﻮﺷﯽ ﮐﻪ در ﺁﺧﺮ ﺳﺮ ﻣاﻧﺪﻧﺪ ﺭﺍ ﺁﺯﺍﺩ ﮐﺮﺩ . از وی سوال شد : ﭼﺮﺍ ﺁﺯﺍﺩﺷاﻥ کردی؟ ﮔﻔﺖ: ﺍﯾﻦ ﻫﺎ ﺩﯾﮕر ﻣﻮﺵ ﺧﻮﺭ ﺷﺪﻧﺪ ﻭ ﻫﺮ ﻣﻮﺷﯽ ﻭﺍﺭﺩ ﻣﺰﺭﻋﻪ ﺑﺸﻪ ﺗﯿﮑﻪ ﺗﯿﮑﻪ ﺍﺵ ﻣﯿﮑﻨﻨﺪ! واین ﺣﮑﺎیت ﺗﻠخی برای این گروهک سیاسی ورشکسته سازمان مجاهدین ضد خلق ایران است !

علل انتخاب امریکاییها در حمایت از سازمان منافقین

موضوع انتخاب رئیس جمهور برای ایران نه فقط خائن ترین فرد به وطن می باشد ، بلکه بهترین سرسپرده ، برای انتقام از مردم ایران می باشد . زیرا :

  • گروهکهای چند ده نفره شامل اتحاد دمکراتیک ، جنبش جمهوریخواهان دموکرات و لائیک ایران ، حزب تضامن دمکراتیک اهواز، حزب دمکرات کردستان ایران ، حزب دمکرات کردستان ، حزب کومه‌له کردستان ایران، حزب مردم بلوچستان، سازمان اتحاد فدائیان خلق ایران، شورای موقت سوسیالیستهای چپ ایران و کومه‌له زحمتکشان کردستان ،حزب دمکرات آذربایجان جنوبی(!)، الاحوازی، حزب خلق بلوچستان ، سازمان خبات کردستان ایران و کنگره ملیت‌ها برای ایران فدرال ، حزب مشارکت ، سازمان مجاهدین انقلاب ، …. فعالیت کلامی و تلاشهای محدود علنی علیه مردم وکشور ایران داشته و دارند .
  • اصلاح طلبان شامل محمد خاتمی ، حسن روحانی و … گرچه از داخل ارکان حکومت ضربه هایی به نظام و انقلاب زده و پس پرده حمایت غیر علنی در فتنه های ۱۳۷۸ و ۱۳۸۸ و ۱۳۹۶ و ۱۳۹۸ و ۱۴۰۱ بوده اند ولی حتی جرات حمایت علنی نداشته اند ، لذا برای غربیها مانند دستمال توالت هستند .
  • سلطنت طلبان نیز ضمن اینکه فعالیت شان چندان چشمگیر نبوده و با غارت کشور بسیار رفاه زده می باشند . ضمن اینکه سیاست امریکاییها ایجاد نظام شاهی نیست ، زیرا دیگر جواب نمیدهد ، انها ظاهر دمکراسی را می خواهند با انتخابات نمایشی داشته باشند و درعین تصفیه سنگین و خونین ، یک وابسته مطلق همانند کرازی در افغانستان و سیسی در مصر و…. را دنبال میکنند .
  • مریم رجوی بعد از تغییر ماهیت سازمان مجاهدین خلق از اسلام به مارکسیسم ، با اعلام جنگ مسلحانه در سال ۱۳۶۰ و ۱۳۶۱ عامل کشتار ۱۷ هزارنفر از مردم ایران شد ، سپس به صدام جنایتکار پناهنده شد و در چند عملیات از جمله فروغ جاودان لشکرکشی کرد ( وصد البته با عملیات مرصد رزمندگان اسلام به شکست سختی مبتلا شد ) و سپس مردم مسلمان انقلابی عراق را به دستور صدام کشت ، و بعد هم با حمایت غربیها پایگاه در تیرانا پایتخت کشور آلبانی با ۲۰۰۰ منافق ایجاد کرده و چندین سال است که به عملیات تهاجم فکری و دروغ پراکنی مشغول می باشد و در مجموع بصورت گفتاری و عملی سر سپردگی و جنایتگری داعشی صفت خود را به شیطان بزرگ اثبات کرده و در رویای ادامه انتقام از مردم ایران است ، ولی بقیه گروهکهای ضد انقلاب ، فقط حرافی و خوش گذرانی کرده اند و این میزان اثبات عبد امریکای جنایتکار را نداشته اند .
  • سازمان منافقین خلق چند ویژگی دارد : یک تشکل سازماندهی شده نظامی و اموزش دیده می باشد .دارای جنایت های زیاد علیه ملت ایران و عراق بوده . دارای سابقه عملیات نظامی علیه ایران از جبهه عراق به داخل ایران می باشد . دارای سابقه بمب گذاری ، ترور خیابانی ، شکنجه و …. می باشد .دارای فعالیت های سیاسی فرهنگی رسمی علیه مردم و جمهوری اسلامی می باشند. لذا بیشترین امتیاز از لحاظ سرسپردگی به غرب و توانایی بر علیه ایران برخودار می باشند .

جمع بندی

لذا طبق رویای ۴۴ ساله مقامات متکبر و کودن امریکایی ، مریم رجوی بهترین گزینه برای امریکا برای ریاست جمهوری ایران در یک دوره تصفیه خونین و تغییر در نظام ایران بوده و بلافاصله بعد از قتل عام گسترده ، یک انتخابات ساختگی درست خواهند کرد و به باور رویایی شان میخواهند همانند کاری که در بهار عربی در کشورهای مسلمان منطقه کردند ، یک دیپلمات موذی سرسپرده مثل بانیان برجام را بر سرکار آورند !

اعضای معاند ( اپوزیسیون) خارج‌نشین در دوراهی تصمیم گیری قرار گرفته اند که یا از حمایت دولت‌های خارجی به‌طور مطلق دست بشویند ، یا مجاهدین خلق را به‌عنوان رهبر خودشان بپذیرند و دنباله روی کنند و یا … داشته باشند .

سخن پایانی

مجاهدین خلق بدون تردید حتی منفورتر از داعش و سایر گروه‌هکهای تکفیری هستند و بخصوص مریم رجوی منفورترین فرد از ضدانقلابیون در میان ملت ایران است و اینکه امریکاییها دست به چنین کاری زدند ، ادله ای دارد که بهترین داعشی وطنی با شناسنامه ایرانی است که شایسته حکومت دیکتاتوری حمام خون در ایران است !

پیوست ، برخی از خبر های منتشرشده درخصوص موضوع :

در خبرها آمد که مریم رجوی رییس گروهک سازمان مجاهدین خلق ایران ، با انتصاب وزیر خارجه دولت ترامپ و حمایت۲۵۰ سناتور آمریکایی مریم ۶۹ ساله رئیس جمهور ایران شد !

رابرت مالی از نقشه آمریکا برای ایران رونمایی کرد . “ما در مورد اعتراضات اخیر در ایران صراحت اعلام کرده‌ایم که در حال بسیج توجه بین‌المللی و تمرکز بر آن چه در ایران می‌گذرد هستیم. ما می‌خواهیم این اطمینان حاصل شود که ایرانیان امکان اطلاع رسانی رسانه‌ای میان یکدیگر و با جهان خارج را دارند.” ( فرارو ،  ۱۱ آذر ۱۴۰۱ )

” آلترناتیو کشور‌های خارجی برای جمهوری اسلامی، سازمان مجاهدین خلق است و این ایده‌ای گذرا نیست که بخواهد تغییر کند. این یعنی کشف حجاب مریم رجوی و پرده برداشتن او از فعالیت‌هایی که پشت‌پرده انجام می‌داد و گردن نمی‌گرفت. حالا اعضای اپوزیسیون خارج‌نشین باید تصمیم بگیرند که یا از حمایت دولت‌های خارجی به‌طور مطلق دست بشویند، یا مجاهدین خلق را به‌عنوان لیدر و رهبر خودشان بپذیرند یا مواضع مترقی‌تری اتخاذ کنند.” ( کبنا نیوز ، ۱۰ دی ۱۴۰۱ )

مریم رجوی سرکرده سازمان تروریستی منافقین رسماً اعلام کرد که سازمان متبوعش جایگزین جمهوری اسلامی است. وی با اذعان به اینکه، سازمان مجاهدین آشوب‌های اخیر در ایران را سازماندهی کرده است، گفت: ” این جنبش به ‌میزان زیادی از سازمان‌یافتگی برخوردار است که توسط سازمان مجاهدین خلق و شبکه سازمان‌ یافته کانون‌های شورشی صورت می‌گیرد. شورای ملی مقاومت ایران آلترناتیو این رژیم است. “( دنیای اقتصاد ، ۱۴۰۱/۰۹/۱۷ )