لزوم استفاده از تجارب پیشکسوتان دفاع مقدس در خدمت به کشور
لزوم استفاده از تجارب پیشکسوتان دفاع مقدس در خدمت به کشور

سردار ادیبی بر لزوم نقش آفرینی پیشکسوتان دفاع مقدس در پهنه‌ی انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: ضروری است تجارب پیشکسوتان دفاع مقدس در خدمت به کشور به کار گرفته شود.

نشست هیأت اندیشه‌ورزی سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دفاع مقدس با حضور سردار «نادر ادیبی» رئیس سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دفاع مقدس و جمعی از فرماندهان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس در محل این سازمان برگزار شد.

در این جلسه، رئیس سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت، ضمن ارائه گزارشی از روند امور مربوط به پیشکسوتان و لزوم نقش آفرینی پیشکسوتان دفاع مقدس در پهنه‌ی انقلاب اسلامی، رشد و توانمندسازی پیشکسوتان و نحوه بهره‌گیری از تجربیات آن‌ها در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب مطالبی را مورد تاکید قرار داد.

سپس گزارشی از روند اجرای آیین تجلیل و تکریم از پیشکسوتان دفاع مقدس که در تاریخ سی‌ام شهریورماه ۱۴۰۱ برگزار شده بود، توسط معاون اجرایی سازمان ارائه شد.

در ادامه چند تن از پیشکسوتان و مسئولین حاضر در جلسه در خصوص راهکار‌های اجرایی و ضرورت بکارگیری پیشکسوتان در عرصه‌های مختلف جامعه (سیاسی – فرهنگی – اجتماعی) نقطه نظرات خود را بیان کردند.

انتهای پیام