اجابت دعای مادر شهید «زینال‌زاده» در حق فرزندش
اجابت دعای مادر شهید «زینال‌زاده» در حق فرزندش

شهیدان «دانیال رضازاده» و «حسین زینال‌زاده» دو جوان بسیجی بودند که ماه گذشته در جریان اغتشاشات شهر مشهد بر اثر ضربات چاقوی یک اغتشاش‌گر به شهادت رسیدند.

شهیدان «دانیال رضازاده» و «حسین زینال‌زاده» دو جوان بسیجی بودند که ماه گذشته در جریان اغتشاشات شهر مشهد بر اثر ضربات چاقوی یک اغتشاش‌گر به شهادت رسیدند. مادر شهید دانیال رضازاده در برنامه بدون تعارف درباره فرزند شهیدش اظهار داشت: شهید تازه ۲۴ ساله شده و تنها فرزند من بود. از کلاس پنجم در پایگاه بسیج بود تا همین آخر در پایگاه بسیج فعالیت داشت و یک بسیجی مخلص بود. در اردو‌های جهادی و راهیان نور فعالیت زیادی می‌کرد.

اجابت دعای مادر شهید «زینال‌زاده» در حق فرزندش

وی ادامه داد: همیشه حرفش این بود که می‌خواهم جانم را در این راه بدهم. گاهی می‌گفتم کمتر برای گشت برو، می‌گفت اینطور نگو من باید بروم. می‌گفتم من تنها یک فرزند دارم، می‌گفت بقیه‌ام هستند یک بچه دارند اگر نروم چه کسی از شما دفاع کند؟!

مادر شهید اغتشاشات مشهد تصریح کرد: چون پدرش فوت کرده بود، با سختی بزرگش کردم. دست به خیر داشت. عاشق شهادت بود. همیشه می‌گفت برایم دعا کن که شهید شوم. گفتم یا امام حسین (ع) دانیال من سختی زیاد کشیده او را به آرزویش برسان.

وی به ماجرای شهادت فرزندش اشاره کرد و بیان داشت: دانیال از سر کارش برمی‌گشت که خیابان شلوغ شده بود. به مغازه‌دار‌ها می‌گویند کرکره مغازه‌ها را بکشید پایین که آسیبی نبینند. یک اغتشاشگر اول دوستش حسین زینال‌زاده را زد، دانیال رفت برای کمک که او را هم زدند. این دو دوست از بچگی باهم بزرگ شدند. یک عکس دوتایی دارند که ۲ روز قبلش گرفتند.

این مادر شهید در پایان گفت: با دل و جان جوان‌هایمان را دادیم. من از ته دل راضی هستم. از دانیال ممنونم که مایه افتخار بودید.

همسر این شهید بیان کرد: قرار بود بعد عید برویم خانه خودمان که قسمت نشد. زمانی که می‌خواستیم عقد کنیم به من گفت خواسته‌ای از شما دارم که وقت خواندن خطبه عقد دعا کن شهید شوم.