پدر رزمنده ای که فرزندش را تقدیم انقلاب کرد و همچنان بپای انقلاب ایستاده است !
پدر رزمنده ای که فرزندش را تقدیم انقلاب کرد و همچنان بپای انقلاب ایستاده است !

پنجمین یادواره جوان مومن انقلاب ، با محوریت شهید مدافع حرم علی امرایی و یادبود شهدای مسجد صاحب الزمان(عج) و شهید مظلوم مدافع امنیت آرمان علی وردی ، با حضور تعدادی از خانواده شهدا و آیت الله حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در استان البرز و….. با روایتگری حاج اصحاب کریمی ، و با نوای حاج موسی رضایی ، شامگاه دوشنبه مورخه ۱۴۰۱/۰۹/۰۷ در مسجد صاحب الزمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) برگزارشد. مهمان مدعو این مراسم پدر شهید معصومی بود.

دکتر سید جواد هاشمی فشارکی در حاشیه مراسم یادواره جوان مومن انقلابی در گفتگویی صمیمی با پدر شهید معصومی داشت ، گفت : پدر شهید معصومی که خودشان از خادمان بارگاه علی ابن موسی الرضا است را که هفته پیش در مراسم همایش بسیج مهندسین توفیق زیارتشان را داشتیم ، چهره ام خاطرشان مانده بود و از دیدار قبلی سوال کردند . وی که از رزمندگان دفاع مقدس بودند ، گفتند ما توفیق نداشتند و اینها سریع آمدند و به دیار حق شتافتند .

ایشان ادامه داد : پدر شهید از پسرشهیدش گفت ، از اینکه در مکتب حوزوی بزرگ شده و از کودکی تا هنگام تحصیل در دانشگاه و اشتغالش در مسیر اسلام و انقلاب بود .و در طول زمان تا آخر هیچ فرقی نکرد. در خانه ‌هم با همسر و فرزندان و همکاران همواره بسیار متواضع بود .

وی ادامه داد : شهید معصومی که خادم حرم امام رضا (ع) نیز بود ، در یک سفر کاری و ماموریت برای پیگیری روند پیشبرد پروژه‌های برق و انرژی غدیر در استان فارس بسر می برد، پس از جلسات کاری به همراهانش گفته بود من برم نماز را در حرم بخوانم و برگردم که جور دیگری برگشت .

ایشان در خاتمه گفت : دکتر سید فریدالدین معصومی ، متولد سال ۱۳۶۳ در شهر قم بود ، این نخبه ایرانی مدیرعامل هلدینگ برق و انرژی غدیر در ۴ آبان ماه ۱۴۰۱ در حمله تروریست داعشی به حرم مطهر شاهچراغ به همراه ۱۴ نفر دیگر به شهادت رسید.