نسل دهه هشتادی، ماموریت نیمه‌تمام شهید سلیمانی را تمام خواهد کرد
نسل دهه هشتادی، ماموریت نیمه‌تمام شهید سلیمانی را تمام خواهد کرد

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران گفت: قرار است نسل دهه هشتادی، ماموریت نیمه‌تمام شهید سلیمانی را تمام کند و دویست کیلومتر باقی‌مانده تا مرز صهیونیست را هم پیش بروند.

سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران امروز در هشتمین اجلاسیه مجمع عالی بسیج دانش‌آموزی طی سخنانی اظهار کرد: باید پرسید که چرا نظام سلطه، دشمنان، آمریکا و صهیونیست‌ها اینقدر از دهه هشتادی‌ها می‌ترسند و چه رازی در دهه هشتادی‌ها و نودی‌ها نهفته است که دشمنان را وحشت‌زده کرده که با همه سرمایه‌شان سعی می‌کنند این نسل ها را متوقف کنند.

وی افزود: چندهزار سال کشور ما در دست شاهان بود اما انقلاب اسلامی با هنر خود با جوانان دهه چهلی، چندهزار سال طاغوت را کنار زد تا کشور با احکام اسلام پیش برود. معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران مطرح کرد: از کشوری که نود درصد مواد غذایی‌اش را وارد می‌کرد، اکنون به جایی رسیده که ۹۰ درصد نیاز مواد غذایی را خودش تولید می‌کند و از کشوری که در رتبه ۵۳ علمی جهانی قرار داشت، به رتبه ۱۵ علمی جهانی رسیده است.

سردار نقدی ادامه داد: کشوری که ظرف ملامین از اسرائیل وارد می‌کرد، به وضعیتی رسیده که ماهواره می‌سازد و جزء ده کشور اول در قدرت هسته‌ای است. قبل از انقلاب اسلامی، قدرت نظامی پوچی داشتیم و هر بار به ایران حمله می‌شد، قسمتی از خاک ایران را می‌گرفتند، اما امروز در منطقه هر چه که آمریکا نمی‌خواهد و ایران می‌خواهد، اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه امروز به اقتصاد بیستم دنیا تبدیل شده‌ایم، خاطرنشان کرد: امروز آمریکایی‌ها می‌توانند حدس بزنند که دهه هشتادی‌ها چه بلایی سرشان می‌آورند. قرار است نسل دهه هشتادی، ماموریت نیمه‌تمام شهید سلیمانی را تمام کند و دویست کیلومتر باقی‌مانده تا مرز صهیونیست را هم پیش بروند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران تصریح کرد: دشمنان باید هم از دهه هشتادی‌ها بترسند. دهه هشتادی‌هایی مثل بسیجی‌های امروز که اسلحه در انبارهایشان پُر است، اما تشخیص دادند که امروز دشمن می‌خواهد کشور را به خشونت متهم کند و با دست خالی به جنگ با فتنه رفته‌اند.

سردار نقدی اضافه کرد: شهید آرمان علی‌وردی رفت تا نشان بدهد آنهایی که ادعای آزادی بیان دارند، نمی‌توانند وجود یک‌ کتاب مذهبی در کوله یک نوجوان را تحمل کنند و نوجوانی که کتاب مذهبی در کیفش داشته را زجرکش کردند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران با بیان اینکه تمام رؤسای غربی پشت تریبون آمدند و از هنرپیشه‌ها و ورزشکارانی که در غرب طرفداران میلیونی دارند استفاده کردند و عالم را عزاخانه کردند گفت: این همه هزینه و تریبون به چه خاطر بود؟ به خاطر اینکه خانمی فوت کرده؟ باید در سایت ان‌بی‌سی، گزارش استماع کنگره امریکا در مورد مسائل امنیتی سال ۲۰۱۹ را ببینید که ۴۲۳۴ نفر در زندان‌های آمریکا کشته شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان در رسانه‌هاشان اتاق جنگ درست کرده‌اند، گفت: دشمنان رسانه های خود را برای دروغ ایجاد کرده‌اند. هیچ‌کدام از مسئولان ارشد ما، فرزندان‌شان خارج‌نشین نیستند اما آن‌ها این حقیقت را وارونه جلوه می‌دهند.

انتهای پیام/