حرف‌های یک خواهر شهید با مادر شهید «آرمان»
حرف‌های یک خواهر شهید با مادر شهید «آرمان»

خواهر شهید رضاییان در دیداری با مادر شهید آرمان علی وردی، شهید اغتشاشات اخیر گفت: هر لحظه که تصاویر دلخراش شهادت آرمان را می‌بینیم به مادرش فکر می‌کنیم.

خواهر شهید رضاییان در دیدار جمعی از خواهران و همسران شهدا با خانواده شهید امنیت «آرمان علی‌وردی» اظهار داشت: خانواده آرمان! بدانید شما تنها نیستید، هر لحظه که صحنه فیلم دلخراش شهادت آرمان را می‌بینیم مطمئن هستیم با خودتان می‌گویید چیزی جز زیبایی نمی‌بینید. مثل همان لحظه‌ای که به حضرت زینب (س) گفتند دیدی با برادرت چه کردیم و ایشان گفت چیزی جز زیبایی ندیدم، چون خدا بر این زیبایی ناظر بود.

اشک‌های مادر شهید «آرمان» با حرف‌های یک خواهر شهید+ فیلم

این خواهر شهید ادامه داد: در این جان دادن و ارباًاربا شدن خدا ناظر بود. مادر آرمان! یقین بدان حضرت زهرا (س) در کنار آرمان سر او را به زانو گرفت، یقین بدان وقت شهادت امام حسین (ع) در کنار او بود و ما میثاق و پیمان می‌بندیم بچه هایمان را در راه اهداف آرمان و خودمان را در این راه قربانی کنیم.

وی ادامه داد: اگر استواری و مقاومت در شما نبود، خداوند به گونه‌ای شهادت فرزندت را رقم نمی‌زد که روزی چندبار صحنه شهادت را ببینی و بگویی الحمدالله که عزیزم را در راه نظام جمهوری اسلامی تقدیم کردم. مطمئن باشید تا وقتی شما دلیران باشید، دشمن اجازه خدشه وارد کردن به این انقلاب را نخواهد یافت.

شهید آرمان علی‌وردی ۲۱ ساله، طلبه بسیجی و مربی کانون تربیتی حوزه علمیه آیت الله مجتهدی (ره) و همچنین عضو بسیجیان یگان امام رضا (ع) سپاه محمد رسوال الله (ص) تهران بزرگ بود که چهارشنبه ۴ آبان ماه در اثر جراحت شدید ناشی از حمله و شکنجه از سوی آشوبگران در شهرک اکباتان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.