۱۳ آبان پیروزی ملت ایران بر توطئه آمریکایی و صهیونیستی بود
۱۳ آبان پیروزی ملت ایران بر توطئه آمریکایی و صهیونیستی بود

سردار «‌سلیمانی» گفت: ۱۳ آبان برجستگی خاصی در امسال دارد و آن پیروزی ملت ایران بر توطئه آمریکایی و صهیونیستی بود که با بهره‌گیری از شبکه رسانه‌ای نطام سلطه درصدد خدشه به ایران قوی و مستقل بود که این توطئه شکست خورد.

آیین افتتاح پروژه آبرسانی به روستای سخی‌آباد شهرستان آق قلا با حضور سردار «غلامرضا سلیمانی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد.

در این مراسم سردار سلیمانی با اشاره به اینکه در آستانه ۱۳ آبان قرار داریم، اظهار داشت: ۱۳ آبان برجستگی خاصی در امسال دارد و آن پیروزی ملت ایران بر توطئه آمریکایی و صهیونیستی بود که با بهره‌گیری از شبکه رسانه‌ای نظام سلطه درصدد خدشه به ایران قوی و مستقل بود که این توطئه شکست خورد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: مردم گلستان با هوشیاری و ولایتمداری مثل سایر مردم کشور این توطئه را خنثی کردند و حماسه آفریدند‌.

سردار سلیمانی بیان داشت: در آستانه ۱۳ آبان، دشمن در یک رویارویی آشکار شکست خورده است و مدارکی از سازمان سیاه بدست آمده است که به آن صحه می‌گذارد.

وی افزود: در سال‌های اخیر استکبار به کشورهای مستقل به ویژه ملت ایران جفای زیادی به پا کرده و توطئه‌ها و فتنه‌های آنها ضربات اساسی به پیکر کشورهای اسلامی و مسلمان وارد کرد و آنها تجزیه کشورهای اسلامی را در دستور کار قرار دادند تا جهان اسلام دچار ضعف و انحطاط شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بزرگترین پیروزی جهان اسلام محو رژیم صهیونیستی خواهد بود تا کشورهای اسلامی در کنار هم قرار بگیرد و چشم طمع نظام سلطه از کشورهای اسلامی برداشته شود.

وی افزود: نظم نوینی در جهان در حال شکل‌گیری است و در آن جایگاه ایران اسلامی به عنوان پیشقراول یک کشور تمدن ساز با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی خواهد بود.

این ‌مسئول از مجاهدت‌های شکل گرفته برای آبرسانی در استان و اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی تشکر کرد.

سردار سلیمانی ابراز داشت: ۳۰ درصد پروژه‌های محرومیت‌زدایی در کشور پیشرفت خیلی خوبی داشته و گلستان جزو استان‌های خوب در این زمینه است.

انتهای پیام