هدف از حادثه تروریستی شاهچراغ دمیدن بر روح آشوب بود/ نهادهای امنیتی سرمنشأ ترور در کشور را پیدا کنند
هدف از حادثه تروریستی شاهچراغ دمیدن بر روح آشوب بود/ نهادهای امنیتی سرمنشأ ترور در کشور را پیدا کنند

حیدری گفت: نهادهای امنیتی اعم از سازمان اطلاعات سپاه، وزارت اطلاعات و فرماندهی انتظامی کشور به جد تمام ابعاد، ریشه و عقبه حادثه تروریستی شاهچراغ را بررسی کنند.

«شهریار حیدری» عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ، با اشاره به وقوع حادثه تروریستی شاهچراغ و لزوم پیگیری حقوقی این جنایت در محاکم بین‌المللی، اظهار داشت: حادثه تروریستی شاهچراغ ریشه‌دار و سازمان‌یافته بود، ما در یک ماه گذشته تنش‌های مختلفی در سطوح خیابان‌ها به صورت پراکنده داشتیم که رو به‌ آرامش و پایان کار بود، اما، استکبار تنها راه چاره برای ادامه روند اغتشاشات را خلق حادثه‌ی تروریستی شاهچراغ دید.

حیدری تأکید کرد: پیام حادثه تروریستی شاهچراغ ماندن در خیابان و دمیدن بر روح آشوب بود، از نظر کارشناسی همه کارشناسان اتفاق نظر دارند که این جنایت تروریستی کاملاً سازمان‌یافته رقم خورد، از این سو مناسبت دارد که نهادهای امنیتی اعم از سازمان اطلاعات سپاه، وزارت اطلاعات و فرماندهی انتظامی کشور به جد تمام ابعاد، ریشه و عقبه این حادثه را بررسی کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزارت امور خارجه باید از همه ظرفیت‌های خود برای پیگیری ابعاد حقوقی این مهم استفاده کند، گفت: عقبه ترور و جریانات تروریستی در کشور ما به رژیم صهیونیستی، آمریکا و برخی از کشورهای منطقه برمی‌گردد، بر این اساس نهاد‌های امنیتی باید تا یافتن سر منشأ ترور به واکاوی و بررسی ابعاد این واقعه تروریستی ادامه دهند.

وی تصریح کرد: حوادثی از قبیل حادثه تروریستی شاهچراغ بسیار تلخ و دردآور است، این حادثه همه مردم اعم از شیعه و سنی را ناراحت کرد، همه مردم هم این خواسته را به جد از نهادهای امنیتی و دستگاه قضایی برای رسیدگی و محاکمه عاملان این جنایت دارند.

انتهای پیام/