اجتماع ایثارگران تهرانی مقابل سفارت آلمان/ برلین؛ از تسلیح صدام تا حمایت از آشوبگران
اجتماع ایثارگران تهرانی مقابل سفارت آلمان/ برلین؛ از تسلیح صدام تا حمایت از آشوبگران

جمعی از مردم و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس صبح امروز مقابل ساختمان سفارت آلمان در تهران تجمع کردند و اقدامات مداخله جویانه مقامات آلمانی در امور داخلی کشورمان را محکوم کردند.

جمعی از مردم و ایثارگران هشت سال جنگ تحمیلی رژیم بعث علیه ایران در اعتراض به عملکرد و رفتار مغرضانه دولت آلمان در حوادث اخیر، روبروی ساختمان سفارت آلمان در تهران تجمع کردند.

مردم حاضر در این اجتماع ضمن محکوم کردن حمایت‌هایی که دولت آلمان در جریان هشت سال دفاع مقدس از رژیم بعث عراق می‌کرد، نسبت به اقدامات مداخله‌جویانه مقامات آلمان در امور داخلی کشورمان واکنش نشان دادند.

بر اساس این گزارش، صدر اعظم و وزیر امور خارجه آلمان در روزهای گذشته در حمایت از ناآرامی‌ها اظهارات مداخله‌جویانه‌ای داشتند.

همچنین طبق اطلاعیه منتشر شده وزارت اطلاعات در روز هشتم مهر سفارت آلمان در اغتشاشات اخیر نقش داشت و ۹ تبعه آلمانی، فرانسوی، سوئدی و… در همان روزهای نخست دستگیر شدند.

وزارت امور خارجه نیز در روزهای گذشته در دو نوبت سفیر آلمان در کشورمان را به وزارتخانه فراخواند و اعتراض رسمی ایران به اقدامات مداخله‌جویانه آن دولت را اعلام کرد و از سفیر توضیحاتی خواست.

انتهای پیام