سردار «باباخانی» گفت: پیشکسوتان دوران دفاع مقدس سرمایه‌های کشور هستند و این عزیزان در طول دوران دفاع مقدس جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و در برابر تجاوز دشمن ایستادگی کردند و سفرهنگ مقاومت را برای نسل جوان و آیندگان به یادگار گذاشتند.

کرمانشاه، سردار «ناصر باباخانی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه امروز در سومین همایش تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت استان که به طور همزمان با تجلیل از یک میلیون پیشکسوت دوران دفاع مقدس سراسر کشور برگزار شد، با بیان اینکه پیشکسوتان دوران دفاع مقدس سرمایه‌های کشور هستند، اظهار داشت: این عزیزان در طول دوران دفاع مقدس جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و در برابر تجاوز دشمن ایستادگی کردند و فرهنگ مقاومت را برای نسل جوان و آیندگان به یادگار گذاشتند.

باباخانی ادامه داد: امروز وظیفه داریم تا با تکیه بر جهاد تبیین، فرهنگ مقاومت را در قالب زبان هنر در نشست‌های مختلف به ویژه جمع‌های خانوادگی به نسل جوان و آیندگان منتقل کنیم.

وی با بیان اینکه پیشکسوتان باید برای نسل جوان واقعیت‌های جنگ را بگویند تا این واقعیت‌های مهم تحریف نشود، از پیشکسوتان دفاع مقدس خواست برای تبیین فرهنگ مقاومت به دست آمده از قِبَل سال‌های دفاع مقدس پای کار بیایند تا رشادت‌های رزمندگان فراموش نشود.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه با بیان اینکه به مناسبت هفته دفاع مقدس از یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس تجلیل خواهد شد که سهم استان کرمانشاه از این تعداد ۶۰ هزار نفر است، گفت: در هفته دفاع مقدس از همه این ۶۰ هزار نفر تجلیل خواهد شد.

در ادامه این مراسم به صورت نمادین ۲۱ خانواده شهید و ایثارگر استان تجلیل شدند.

برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس استان کرمانشاه از امروز (۳۰ شهریور) به طور همزمان با سراسر کشور با شعار «ما مقاوم هستیم» شروع شده است.

انتهای پیام