تبدیل وضعیت ۹۰ هزار فرزند ایثارگر
تبدیل وضعیت ۹۰ هزار فرزند ایثارگر

بهادری‌جهرمی با اشاره به اینکه دولت در اولین سال فعالیت خودش حدود ۹۰ هزار نفر از فرزندان ایثارگر را تبدیل وضعیت کرد،گفت: هم اکنون دستگاه‌های اجرایی فارغ از دستگاه‌های دولتی با پیگیری‌های خوبی که صورت گرفته در مسیر تبدیل وضعیت جامعه ایثارگران هستند.

«علی بهادری‌جهرمی» سخنگوی دولت سیزدهم امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه ، پیرامون آخرین وضعیت تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگران اظهار داشت: قانون تبدیل وضعیت ایثارگران هم مثل آزادسازی سواحل جزء قوانین جدید نیست، بلکه جزء قوانینی است که سال‌های سال معطل اجرا مانده بود.

سخنگوی دولت تصریح کرد: الحمدالله دولت در اولین سال فعالیت خودش حدود ۹۰ هزار تبدیل وضعیت جامعه ایثارگران را انجام داد و هم اکنون دستگاه‌های اجرایی فارغ از دستگاه‌های دولتی با پیگیری‌های خوبی که صورت گرفته است در مسیر تبدیل وضعیت جامعه ایثارگران هستند.

وی افزود: به طور طبیعی دولت مصمم در اجرای قوانین است، رئیس‌جمهور همیشه بر این موضوع تاکید دارد که قانون باید اجرا و این فرهنگ که یک مدیر خودش را برتر از قانون بداند، یا اینکه اگر قانون را مناسب نداند آن را اجرا نکند باید کنار گذاشته شود.

بهادری‌جهرمی تصریح کرد: اگر قانونی نقص و ایراد دارد، باید این فرهنگ را پیدا کنیم که این قانون را به خود قانونگذار اعلام کنیم و ما همچنان شاهد این بودیم که دولت در مواردی که نکته‌ای دارد با اطلاع رئیس مجلس در مسیر دیگری پیش می‌رود.

سخنگوی دولت با تاکید بر اینکه همه باید در اجرای قانون مصمم باشند، گفت: اگر برای اجرای قانون نیاز به زیرساختی است سایر دستگاه‌ها از جمله قوه قضاییه باید هماهنگی داشته باشند تا زیرساخت‌ها برای اجرای قانون فراهم شود.

انتهای پیام