توصیف رهبر معظم انقلاب اسلامی از شهید راه نابودی رژیم صهیونیستی
توصیف رهبر معظم انقلاب اسلامی از شهید راه نابودی رژیم صهیونیستی

شهید «محمدمهدی لطفی‌نیاسر»، یکی از هفت شهید پایگاه تی‌فور سوریه است که مستقیما توسط اسراییل به شهادت رسید که او را شهید راه نابودی اسراییل می‌دانند.

«این جوان را من چند باری دیده بودم، جوانی پویا و سرزنده بودند و ارزش کار ایشان و شهدای مدافع حرم در این است که بر خلاف زمان جنگ تحمیلی که صداوسیما و همه جامعه درباره جنگ صحبت می‌کردند، الان فضای جنگی در کشور حاکم نیست و صدای توپ‌ها شنیده نمی‌شود، ولی این شهید، خانواده و فرزندان کوچکش را رها کرد و جان خود را فدای هدف و دفاع از حرم کرد.»

این جملات بخشی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در وصف شهیدی است که او را شهید راه نابودی اسراییل می‌دانند. شهید «محمدمهدی لطفی‌نیاسر»، یکی از هفت شهید پایگاه تی‌فور سوریه است که مستقیما توسط اسراییل به شهادت رسید.

جوانی که در سال‌های نه چندان طولانی عمرش آنچه را در توان داشت پای رسیدن به هدف گذاشت، هدفی سخت و شیرین که برای رسیدن به آن سال‌ها تلاش کرد. شهید زیست و سختی به جان خرید تا مغلوب نفس راحت‌طلب نشود و این هدف در وجودش جوانه بزند، قد بکشد، ریشه بدواند و بارور بماند و در نهایت همان‌طور که آرزو داشت به دست شقی‌ترین دشمنان خدا به شهادت رسید.

انتهای پیام/