شهید «سلیمانی» در وصیت نامه خود آورده است: دشمن اگر ضعف از ما ببیند ما را امان نمی‌دهد و دائما به ندای امام خمینی پاسخ گفته و او را تنها نگذارید که ترویج و حفظ اسلام بر ایشان است.

کرمان، «خداکرم سلیمانی» پانزدهم خرداد ۱۳۱۳ در روستاي قنات ملک از توابع شهرستان رابر به دنيا آمد. وی خواندن و نوشتن نمی دانست. كشاورز بود. ازدواج کرد و صاحب دو پسر و سه دختر شد. به عنوان بسيجی در جبهه حضور يافت. دهم تير ۱۳۶۵ در مهران توسط نيروهای عراقي بر اثر اصابت تركش، شهيد شد. فرزندش محمود نيز به شهادت رسيده است.

بخشی از وصیت‌نامه شهید «خداکرم سلیمانی»:

از شما تقاضا دارم که چند کلمه حرف از این بنده گناهکار گوش کنید سعی کنید که جبهه و پشت جبهه را خالی نگذارید و همیشه در فکر باشید که دشمن اگر ضعف از ما ببیند ما را امان نمی دهد و دائما به ندای امام پاسخ گفته و او را تنها نگذارید که ترویج و حفظ اسلام بر عهده امام می باشد.

خانواده محترم شما را سلام می رسانم و از زحماتی که در طول زندگی برای من کشیده اید یک دنیا سپاسگزار می‌باشم و تنها توصیه من به شما این است که در تعلیم و تربیت بچه ها کوشا بوده و آنها را کاملا با فرایض و مقررات اسلامی که توسط پیامبر اسلام در قرآن برای ما آمده آشنا بسازید و آنی از فکر و خیال آنها به دور نباش.

از شما بچه هایم می خواهم که خوب درس بخوانید و پیرو خط امام باشید تا فردی مفید برای جامعه اسلامی باشید.

انتهای پیام