«بیانیه گام دوم» نقشه راه حرکت به سوی تمدن نوین اسلامی است
«بیانیه گام دوم» نقشه راه حرکت به سوی تمدن نوین اسلامی است

حجت‌الاسلام محمدحسنی گفت: بیانیه گام دوم نقشه راه ادامه روند انقلاب اسلامی تا ظهور حضرت ولی عصر (عج) را در بر می‌گیرد؛ از این رو باید نسبت به تحقق آن توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

حجت‌الاسلام «عباس محمدحسنی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران، ، اظهار داشت: سازمان عقیدتی سیاسی ارتش از زمانی که بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی صادر شده است، برگزاری همایش‌هایی را با این عنوان در دستورکار قرار داده و اجرا کرده است.

وی با بیان اینکه تاکنون سه همایش با این موضوع در سطح ارتش برگزار شده است، افزود: سازمان عقیدتی سیاسی هرساله یک همایش را در این رابطه برگزار می‌کند و هر سال هم به ابعاد جدیدی از این بیانیه می‌پردازد تا نسل جوان را با آرمان‌های انقلاب اسلامی آشنا و عجین کند.

حجت‌الاسلام محمدحسنی با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی نقشه راه ادامه روند انقلاب اسلامی تا ظهور حضرت ولی عصر (عج) را در بر می‌گیرد، گفت: این نقشه راه آن‌قدر مهم و ارزشمند است که هرساله باید برنامه‌هایی جهت شناخت و معرفت‌افزایی نسبت به لایه‌های این نقشه راه برگزار و گزاره‌های آن تبیین شود.

وی ادامه داد: امروز انقلاب اسلامی با تمام ظرفیت انسانی خود به سمت قله تمدن نوین اسلامی در حال حرکت است و هر سازمانی در این رابطه دارای نقش و رسالتی است که باید آن را به نحو مطلوبی انجام دهد؛ نیرو‌های مسلح نیز در پیدایش تمدن نوین اسلامی نقش خود را دارند و مهم‌ترین رسالت نیرو‌های مسلح در وهله نخست، ارتقای توان رزمی و ایجاد بازدارندگی در برابر تهدیدات نظامی دشمن است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش خاطرنشان کرد: در ارتباط با معارف بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و فهم و اجرایی‌سازی این معارف، هیچ تفاوتی میان یک فرد نظامی و دیگر افراد وجود ندارد و همه باید برای تحقق آن در حیطه رسالتی خود تلاش کنند.

انتهای پیام/