عملیات روانی تخریب با بزرگنمایی خطاهای کوچک
عملیات روانی تخریب با بزرگنمایی خطاهای کوچک

در این نوشتار ؛ شگرد شیادان رسانه ای در انتخاب گزینشی و برجسته کردن آن برای اهداف خاص تبیین شده است .
*
دکتر سید جواد هاشمی فشارکی

مردم تشنه حقایق هستند. اگر حقیقت بخوبی بیان بشود، مردم بخوبی پذیرا هستند. ولی رسانه های موذی، کل حقیقت را بیان و تشریح نمی کنند.  بلکه تکه ای را انتخاب میکنند، که با تیتراژ ان ، دنبال جذب مخاطب به هر قیمتی هستند و با این روش فقط شبهه پراکنی میکنند تا مقدمه ای شود برای تخریب اذهان مردم نسبت نظام، انقلاب و پایگاههای ان یعنی نمازهای جمعه وجماعات  واین روش ؛ ماهیت و ماموریت اصلی، این رسانه های موذی و مریض را اشکار میکنند.

بعنوان نمونه دو روز پیش خبری با تیتر :” تهدید یکی از امامان جمعه استان البرز به افشاگری!” منتشر کردند و در نمازجمعه حدود ۴۰ دقیقه مطالب مذهبی ؛ سیاسی اجتماعی مطرح شده ؛ ولی چیزی نقل نشده و فقط همان یک جمله ای که مذاق مریضان خوشایند بوده است ؛ تیتر زنی و حتی برخی قیلم همان تکه را منتشر کردند . و در فضای مجازی نیز باز نشر داده اند .

شگرد این شیادان برای تاثیر تخریب بر اهان مخاطبان چنین می باشد : خبر فوری ؛ تهدید شد! تهدید به افشاگری ! ماجرا چه بود؟ افشاگری ، پرده برداشت ، ببینید !

آن امام جمعه محترم  ، مطلب بیان شده اش بسیار اصولی و مطلوب از منظر عدم حاشیه امن برای هیچکس از جمله خودش بوده است ؛ گرچه باید در بیان مطالب باید بیشتر دقت کنند.وبدانند که مطلبی را نمیشود از تریبون عمومی بیان کرد ؛ که وسیله ای برای جریانات مریض نشده و بهانه ای برتخریب جایگاه نمازجمعه و مقامات جمهوری اسلامی نیابند .

گزینش یک جمله : خطای کوچک بیانی ای که با نیت خیر گفته شده ، ولی بهانه به دست افراد و جریانات مساله دار برای تاختن پیدا میکند .

دلیل رفتار غرض داشتن برخی رسانه ها :  اینکه ؛ از  مطالب مثبت آن واقعه چیزی بیان نمیکنند وفقط همان نکته منفی را منتشر میکنند و با تیتر زنی بدنبال تخریب و جتجال سازی هستند . براساس بیان خداوند متعالی  مبین این است که در دلهای ایشان بیماری (جهل و عناد) است، ؛ في قُلوبِهِم مَرَضٌ ( سوره مبارکه البقرة آیه ۱۰ ) ، بخصوص وقتی در پیشینه آنان بررسی میشود ؛ مشخص میشود ؛ از میان صدها مطالب ارزنده نمازجمعه های سراسرکشور که هر هفته بیان میشود, هیچ پوشش رسانه ای ندارند !!!!

تخلف غیر اخلاقی : سه تا از این رسانه ها بصورت موزیانه و غیر اخلاقی ابتدا تصویر نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج روی پرده سایت وجود دارد و بعد از شروع فیلم ، خطیب نمازجمعه پردیس می آید !

عاقبت متولیان این رسانه ها : خداوند بر بیماری آنان افزوده؛ و به خاطر دروغهایی که میگفتند، عذاب دردناکی در انتظار آنهاست. فَزادَهُمُ اللَّهُ مَرَضًا ۖ وَلَهُم عَذابٌ أَليمٌ بِما كانوا يَكذِبونَ﴿۱۰﴾

تکلیف نهادهای مسول : نفاق، مرضى است كه رشد سرطانى دارد. «فَزادَهُمُ اللَّهُ مَرَضاً» لذا نهادهای مسول و ناظر برای اصلاح رویه انان  بایستی تذکرات لازم را داده و درصورت تخلف برخوردهای لازم ازجمله مسدود سازی و… صورت گیرد .

پیشنهاد : شورای سیاست گزاری ایمه جمعه استان دستور العملی درخصوص کم وکیف برگزاری نمازجمعه تهیه کرده و برای فراگیری آن طی کارگاهی به عزیزان ذیربط اعطا شود .

************************

پیوست : برخی از اخبار منتشر شده در خصوص فوق

به گزارش «تابناک»، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی، امام جمعه فردیس، روز گذشته در بخشی از خطبه‌های نماز جمعه این شهر، از تهدید خود توسط یکی از مقامات به افشاگری خبر داده است.وی گفت: بنده هیچ چیزی برای مخفی کردن ندارم، هر شخصی سند یا مدرکی ار تخلف بنده دارد، آن را آشکار و رو کند. ( تابناک)

خبر فوری: امام جمعه فردیس، روز گذشته در بخشی از خطبه‌های نماز جمعه این شهر، از تهدید خود توسط یکی از مقامات به افشاگری خبر داده است. وی گفت: بنده هیچ چیزی برای مخفی کردن ندارم، هر شخصی سند یا مدرکی ار تخلف بنده دارد، آن را آشکار و رو کند. ( برترین ها )

امام جمعه فردیس تهدید شد/ ماجرا چه بود؟+فیلم ؛ خبرفوری : امام جمعه فردیس، در خطبه های دیروز نماز جمعه از تهدید خود توسط یکی از مقامات پرده برداشت. امام جمعه فردیس، روز گذشته در بخشی از خطبه‌ها از تهدید خود توسط یکی از مقامات به افشاگری خبر داد.وی گفت: بنده هیچ چیزی برای مخفی کردن ندارم، هر شخصی سند یا مدرکی ار تخلف بنده دارد، آن را آشکار و رو کند. ( دنیای اقتصاد )

به گزارش منیبان، امام جمعه فردیس، در بخشی از خطبه‌های نماز جمعه این شهر، از تهدید خود توسط یکی از مقامات به افشاگری خبر داده است. وی گفت: بنده هیچ چیزی برای مخفی کردن ندارم، هر شخصی سند یا مدرکی ار تخلف بنده دارد، آن را آشکار و رو کند. ( منیبان )

یکی از مقامات، امام جمعه کرج را تهدید به افشاگری کرد ! تهدید یکی از امامان جمعه استان البرز به افشاگری! امام جمعه فردیس در بخشی از خطبه های نماز جمعه این شهر، از تهدید خود توسط یکی از مقامات به افشاگری خبر داد. ( مستقل آنلاین )

تهدید یکی از امامان جمعه استان البرز به افشاگری! تهدید یکی از امامان جمعه استان البرز به افشاگری! ….. ( یاسخکده به نقل تابناک)

ببینید | تهدید یکی از امامان جمعه استان البرز به افشاگری! ( خبر آنلاین )

اقتصادنیوز: امام جمعه فردیس، از تهدید خود توسط یکی از مقامات به افشاگری پرده برداشت.

تهدید یکی از امامان جمعه استان البرز به افشاگری!/ ببینید ( دیباچه )

ببینید | تهدید یکی از امامان جمعه استان البرز به افشاگری! امام جمعه فردیس، روز گذشته در بخشی از خطبه‌های نماز جمعه این شهر، از تهدید خود توسط یکی از مقامات به افشاگری خبر داده است. منبع: خبرفوری ( اخبار ازاد)

امام جمعه فردیس، روز گذشته در بخشی از خطبه‌های نماز جمعه این شهر، از تهدید خود توسط یکی از مقامات به افشاگری خبر داده است. منبع: خبرفوری ( سایت معرفت نیوز)

امام جمعه استان البرز تهدید به افشاگری شد!+ ماجرا چیست؟+فیلم ( آکو نیوز )

تهدید امام جمعه فردیس به افشاگری؛ حقایق را شفاف خواهم گفت . و بصورت موزیانه ابتدا تصویر نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج روی پرده سایت وجود دارد و بعد از شروع فیلم ، خطیب نمازجمعه پردیس می آید . ( اخرین خبر )

ببینید ؛ تهدید یکی از امامان جمعه استان البرز به افشاگری! با درج تصویر نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج ( مجله خواندنی اینترنتی )

خبر فارسی با انعکاس خبر خبر آنلاین و جایگزینی تصویر نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج

ببینید | تهدید یکی از امامان جمعه استان البرز به افشاگری! و جایگزینی تصویر نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج ( انلاین بلاگ )

ببینید | تهدید یکی از امامان جمعه استان البرز به افشاگری! و جایگزینی تصویر نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج ( پژواک پیام )

ببینید | تهدید یکی از امامان جمعه استان البرز به افشاگری! امام جمعه فردیس، روز گذشته در بخشی از خطبه‌های نماز جمعه این شهر، از تهدید خود توسط یکی از مقامات به افشاگری خبر داده است. منبع: خبرفوری _ کوشا مگ )

فقط انتشار فیلم توسط سایت فست فید https://fastvid.ir/Video/embedv/159794

و…..