فتح خرمشهر نقطه عطفی در تاریخ دفاع مقدس بود
فتح خرمشهر نقطه عطفی در تاریخ دفاع مقدس بود

حجت‌الاسلام «محمدحسنی» گفت: فتح خرمشهر نقطه عطف و افتخاری بزرگ در تاریخ دفاع مقدس بود که زمینه‌ساز پیروزی‌های دیگر کشورمان در جنگ تحمیلی شد.

حجت‌الاسلام «عباس محمدحسنی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جمع کارکنان پایور و وظیفه مرکز آموزش شهید وطن‌پور و پایگاه چهارم پشتیبانی هوانیروز و صنایع یاعلی (ع) هوانیروز ارتش با اشاره به اهمیت ساختار دفاعی در اقتدار روزافزون کشور اظهار داشت: کشوری که مستقل باشد، نباید اجازه دهد که کشورش میدان تاخت و تاز دیگران و تمامیت ارضی آن، مورد تجاوز و خدشه دشمنان واقع شود.

وی با اشاره به مأموریت‌های ارتش در قانون اساسی کشور گفت: توجه به ساختار دفاعی در اقتدار کشور، حفظ تمامیت ارضی و حفظ کل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به همراه امدادرسانی و مردم‌یاری، مأموریت‌های ارتش در راستای فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه تجهیزات و ادوات جنگی ارتش، همواره آماده کار است، عنوان کرد: از نظر توان و شایستگی رزمی، در سطح بالایی قرار داریم و این یعنی همیشه به حوزه آموزش رزم، توجه وافری کرده‌ایم.

حجت‌الاسلام محمدحسنی حفظ اطلاعات کشور را جزء واجبات شرعی، دینی و ملی دانست و افزود: هدف هر دشمنی دسترسی به اطلاعات محرمانه آن کشور است و هر نیروی نظامی که نتواند از اطلاعات خود به درستی حفاظت کند، زمینه حمله دشمن را به کشور خود فراهم کرده است.

وی با اشاره به انگیزه‌های رزم ارتش در حال حاضر گفت: به‌روز کردن انگیزه‌های رزم با ایمان به خدا، تمسک به اهل بیت (ع) و پیروی از فرهنگ عاشورایی شهدا عملیاتی می‌شود که قوی‌ترین و کلیدی‌ترین راه آن، قوی‌تر شدن از منظر ایمان است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش به راهبرد‌های پیروزی در فتح خرمشهر پرداخت و خاطرنشان کرد: فتح خرمشهر نقطه عطف و افتخاری بزرگ در تاریخ دفاع مقدس بود که باعث شد رزمندگان پس از آزادسازی خرمشهر با اتحاد و یکپارچگی و با توکل به خدا و تبعیت از فرمان امام خمینی (ره) پیروزی‌های دیگری را در جنگ تحمیلی رقم بزنند.

انتهای پیام/