دفاع مقدس الگویی برای رفع مشکلات اقتصادی کشور است
دفاع مقدس الگویی برای رفع مشکلات اقتصادی کشور است

کوثری گفت: امروز اگر در مسائل اقتصادی، همچون دوران دفاع مقدس همه در کنار هم باشیم، مطمئناً موفق و سربلند خواهیم شد.

«اسماعیل کوثری» نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی امروز (پنج‌شنبه) در ششمین همایش فرماندهان پیشکسوت دفاع مقدس تهران که با عنوان «پرچم‌داران عزت و افتخار» و همزمان با روز‌های آزادسازی خرمشهر در ستاد فرماندهی انتظامی کل کشور (فراجا) برگزار شد، اظهار داشت: حضور مردم در هشت سال دفاع مقدس در قالب بسیج، دشمن را غافلگیر کرد و با درایت و شجاعت حضرت امام (ره) دشمنی که می‌خواست خوزستان را تصرف کند و پس از آن به تهران بیاید، شکست خورد.

وی با بیان اینکه توکل به خداوند و ایمان به ائمه علیهم‌السلام در دفاع مقدس تمام باور رزمندگان بود، گفت: امروز اگر در اعمال و رفتارمان خداوند را در نظر بگیریم و توکل به ائمه (ع) داشته باشیم، در اقتصاد و فرهنگ هم سربلند خواهیم بود.

نماینده مجلس شورای اسلامی افزود: جوانان و نوجوانان در دفاع مقدس عاشقانه در مقابل دشمنان ایستادند و سربلند شدند.

کوثری خاطرنشان کرد: در دفاع مقدس، ما هم توپخانه داشتیم، اما توپخانه دشمن کجا و ما کجا؛ عراق در جنگ بهترین فناوری‌ها و تجهیزات را در اختیار داشت.

وی بیان کرد: مردم، سپاه، ارتش و نیروی انتظامی در جنگ نقش داشتند و امروز هیچ یگانی نمی‌تواند ادعا کند که به تنهایی باعث پیروزی ایران در جنگ شده است.

نماینده مردم تهران در مجلس اظهار داشت: در پایان دفاع مقدس، عراق ۹۰ میلیارد دلار بدهی داشت، اما ما هیچ‌گونه بدهی در سطح بین‌الملل نداشتیم.

کوثری گفت: امروز اگر در مسائل اقتصاد هم همچون دوران دفاع مقدس همه در کنار هم باشیم، مطمئناً موفق و سربلند خواهیم شد.

انتهای پیام