هدف شهدا و رزمندگان حفظ ناموس بود
هدف شهدا و رزمندگان حفظ ناموس بود

سردار «ظفری» با بیان اینکه هدف شهدا و رزمندگان حفظ ناموس بود، گفت: در اندیشه امثال شهید سلگی و همه شهدا، ناموس فقط منحصر در خانواده نبود، بلکه شامل مرزهای کشور، دین، امام، انقلاب و آرمان‌ها نیز بود.

سردار سرتیپ دوم پاسدار «مهدی ظفری» امروز در ویژه‌ برنامه گرامیداشت دومین سالگرد شهید «میرزا محمد سلگی» و افتتاحیه ویژه‌برنامه‌های ماه مبارک رمضان در تیپ انصارالحسین (ع) همدان اظهار داشت: شهید «میرزا محمد سلگی» از جمله حماسه‌سازان دوران دفاع مقدس بود و خالق عملیات مرصاد و عملیات‌های مهم سرنوشت‌ساز دوران دفاع مقدس بود.

وی خاطرنشان کرد: این شهید مظهر بارز جهاد، اخلاص و غیرت دینی بود و بزرگی شخصیت این شهید را رهبر معظم انقلاب درک کردند و فرمودند: «اگر ممکن بود می‌رفتم همدان دیدن این مرد»

سردار ظفری با بیان اینکه  هدف شهدا و رزمندگان حفظ ناموس بود، گفت: در اندیشه امثال شهید سلگی و همه شهدا، ناموس فقط منحصر در خانواده نبود، بلکه شامل مرزهای کشور، دین، امام، انقلاب و آرمان‌ها نیز بود.

وی بیان داشت: روحیه شهدا و رزمندگان و امید به پیروزی قطعی در عملیات‌ها تعجب دشمنان را برانگیخته بود و آنان با این روحیه با دشمنان می‌جنگیدند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان ابراز داشت: اندیشمندان نظامی غرب نیز به خصوصیات رزمندگان همچون تبعیت محض از امام خمینی (ره) و همچنین حضور فرماندهان در خط مقدم جنگ اشاره کردند و همه این ویژگی‌ها و ایثارگری‌ها و جان‌فشانی رزمندگان پیروزی ایران در هشت سال دفاع مقدس را فراهم کرد.

وی با اشاره به نقش رزمندگان لشکر انصارالحسین (ع) در دوران دفاع مقدس گفت: این لشکر در صحنه‌های حساس جنگ تحمیلی حضور داشت و به‌ عنوان نماد جهاد و دفاع در استان همدان است.

سردار ظفری در پایان بر ضرورت حفظ آمادگی‌ در شرایط فعلی تأکید کرد و متذکر شد: وضعیت جهانی، منطقه‌ای و داخلی به گونه‌ای است که غفلت می‌تواند برای کشور مشکل درست کند.

انتهای پیام/