تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی تکلیف خطیر و رسالت پلیس
تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی تکلیف خطیر و رسالت پلیس

ولی امر مسلمانان جهان حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) سال ۱۴۰۱ را سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی نامگذاری فرمودند که با این راهبرد، تکلیف و رسالت پلیس خدمتگزار بسیار خطیر و حائز اهمیت است.

سردار سرتیپ «محمدکاظم تقوی» فرمانده انتظامی استان خراسان رضویی؛ بهار طبیعت در سال ۱۴۰۱ با معنویت نیمه شعبان سرشار از نشاط و بالندگی و تقویت روحیه جهادی و انقلابی برای رهروان جبهه مقدس پرچم داری ولایت فقیه در این سرزمین بزرگ است تا اهداف متعالی انقلاب اسلامی با ظهور منجی عالم بشریت، حضرت مهدی موعود (عج) محقق شود.

ولی امر مسلمانان جهان حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) سال ۱۴۰۱ را سال تولید، دانش بنیان و اشتغال‌آفرینی نامگذاری فرمودند که با این راهبرد، تکلیف و رسالت پلیس خدمتگزار بسیار خطیر و حائز اهمیت است.

مهمترین رویکردی که ماموریت پلیس را در مسیر این راهبرد مهم، تعیین می کند هوشمندی پلیس در تراز انقلاب اسلامی است و در این عرصه با توجه به شعار نوروزی «پلیس هوشمند، قانون مداری و نشاط بهاری» مجاهدان فی سبیل الله با روحیه جهادی و انقلابی وارد میدان عمل شده اند.

خادمان نظم و امنیت به پشتوانه همکاری آگاهانه شهروندان و بهره گیری از ظرفیت های فرهنگی و اجتماعی و پژوهش های علمی و دانش بنیان باید سطح کمی و کیفی نقش و وظایف و مسئولیت خود را ارتقا بخشند.

ایفای این مسئولیت بسترساز توسعه نظم و انضباط و سلامت اجتماعی است که فرصت ها و زمینه های تولید دانش بنیان را با تکیه بر قدرت ایمان و اراده و شکوفایی استعدادهای نخبگان متعهد و انقلابی بارور می کند.

آنچه حاصل این عزم عمومی در جهاد تولید دانش بنیان است حمایت و همراهی برای بهره دهی توان و علایق و ابتکار عمل و در نهایت اشتغال آفرینی است که امنیت زیرساخت و محور آن محسوب می شود.

امید است در این سنگر خطیر که با تجهیز به قوه بینش و بصیرت و اراده ای راسخ مبتنی و مقید بر نهضت تبیین و روشنگری مدبرانه به ثمر می نشیند بتوانیم گام های ارزشمند و زیربنایی برداریم.

جان برکفان انتظامی در سراسر کشور مقتدر ایران اسلامی و خدمتگزاران به زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی ثامن الحجج حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) استوار و مستحکم رهرو راه شهدای عزیز بوده و برای برقراری نظم و امنیت و پاسداری از حریم ولایت و امنیت جان در طبق اخلاص گذاشته و این خدمت مقدس را توفیقی بزرگ می دانند که شکر نعمت آن واجب و مایه عاقبت بخیری است.

انتهای پیام