سردار «قاآنی» با خانواده شهید مدافع حرم «سعید مجیدی» دیدار کرد
سردار «قاآنی» با خانواده شهید مدافع حرم «سعید مجیدی» دیدار کرد

فرمانده نیروی قدس سپاه با خانواده شهید مدافع حرم سردار «سعید مجیدی» که در جبهه مقاومت سوریه به فیض شهادت رسیده بود، دیدار و گفت‌وگو کرد.

سردار سرتیپ پاسدار «اسماعیل قاآنی» فرمانده نیروی قدس سپاه با خانواده شهید مدافع حرم سردار «سعید مجیدی» که در جبهه مقاومت سوریه به فیض شهادت رسیده بود، دیدار و گفت‌وگو کرد.
در این دیدار، فرمانده نیروی قدس سپاه ضمن تبریک و تسلیت شهادت این رزمنده شجاع و با اخلاق مدافع حرم و آرزوی صبر برای خانواده ایشان از خداوند متعال و با نثار درود و سلام و قرائت فاتحه برای روح آن شهید والامقام، نکاتی را در خصوص جهاد و شهادت و مجاهدت های شهدای مدافع حرم بیان کرد.
پاسدار رشید اسلام سردار «سعید مجیدی» پس از سال‌ها مجاهدت و تلاش‌های خستگی ناپذیر و مخلصانه در عرصه‌های مختلف پاسداری از انقلاب و خدمت به نظام و میهن اسلامی و نقش آفرینی در جبهه مقاومت در ۱۳ خرداد و در دفاع از حرم حضرت زینب (س) به درجه رفیع شهادت نائل آمد و به خیل عظیم شهیدان پیوست.
پیکر پاک سردار شهید «سعید مجیدی» روز دوشنبه ۱۷ خرداد، با حضور باشکوه اقشار مختلف مردم اراک تشییع و به خاک سپرده شد، از این شهید والامقام سه فرزند به یادگار مانده است.
انتهای پیام/