دستور رئیس‌جمهور برای تأمین نیاز‌های درمانی جانبازان
دستور رئیس‌جمهور برای تأمین نیاز‌های درمانی جانبازان

حجت‌الاسلام رئیسی به وزیر بهداشت و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران دستور داد ارائه خدمات درمانی متناسب با جانبازان را در زمینه‌های مختلف با جدیت بیشتر پیگیری کنند.

حجت‌الاسلام «سید ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهور صبح امروز (سه‌شنبه) در دومین روز از نوروز ۱۴۰۱ در مجتمع بازتوانی جانبازان اعصاب و روان نیایش حضور یافت و ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این مرکز، با توضیحات مسئولان در جریان جزئیات فعالیت‌ها و خدمات درمانی این مجتمع برای جانبازان قرار گرفت.

رئیس جمهور در جریان بازدید خود چهره به چهره با تعدادی از جانبازان حاضر در این مجتمع گفت‌وگو کرد و با حوصله پای سخنان و انتظارات آنان نشست.

رئیسی خطاب به رئیس بنیاد شهید و مسئولان این آسایشگاه تأکید کرد: جانبازان عزیز و سرافراز کشورمان در روزگار سختی و تهاجم همه جانبه دشمن به ایران اسلامی، خانواده و همه دارایی خود را رها کرده و جان عزیز و سلامتی‌شان را برای دفاع از هم‌میهنان و ارزش‌های والای اسلام فدا کردند و امروز همه ما باید نهایت تلاش خود را برای خدمت به آنان، تأمین آسایش و رفع مشکلات‌شان به کار بگیریم.

رئیس جمهور همچنین به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران دستور داد ارائه خدمات درمانی متناسب با جانبازان را در زمینه‌های مختلف با جدیت بیشتر پیگیری کنند.

انتهای پیام