کسب رتبه برتر جشنواره جوان سرباز توسط بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس
کسب رتبه برتر جشنواره جوان سرباز توسط بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس

بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در راستای رسیدگی به امور و تکریم و تعالی سربازان، در چهاردهمین جشنواره جوان سرباز، در سطح نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران رتبه برتر را کسب کرد.

همزمان با میلاد حضرت علی اکبر (ع) و در چهاردهمین جشنواره جوان سرباز، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در راستای رسیدگی به امور و تکریم و تعالی سربازان، در سطح نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران رتبه برتر را کسب کرد.

کسب رتبه برتر تکریم سربازان توسط بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس

این جشنواره به میزبانی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی و با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین «عباس محمدحسنی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، امیر سرتیپ خلبان «حمید واحدی» فرمانده نیروی هوایی ارتش، سردار «علی‌اکبر پورجمشیدیان» معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه، امیر سرتیپ ستاد «نبی سهرابی» جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و دیگر فرماندهان و مسئولان عالی‌رتبه نیرو‌های مسلح با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد.

براساس این گزارش؛ در این جشنواره بیش از ۴۰ سرباز برتر در حوزه‌های مختلف علمی، ورزشی، فرهنگی، ابتکاری و نوآوری و تعدادی از خانواده‌های معظم شهدای سرباز تجلیل شد.

همچنین از سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به عنوان فرمانده یگان برتر در حوزه تکریم و تعالی سربازان تقدیر شد.

انتهای پیام