نسل سلیمانی‌ها از دل همین سفرهای راهیان نور پرورش خواهند یافت
نسل سلیمانی‌ها از دل همین سفرهای راهیان نور پرورش خواهند یافت

سردار مرادحاجتی گفت: دیدن این بچه‌های چند ماهه در آغوش زائرین راهیان نور حاوی یک پیام است. پیامی که به دنیا نشان می‌دهد نسل سلیمانی‌ها از دل همین حرکت‌های ارزشی پرورش خواهند یافت و سربازان جبهه مقاومت خواهند شد.

سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز پس از سخنرانی در میعادگاه شهدای فتح‌المبین در جمع کاروان‌های راهیان نور حضور یافت و اظهار داشت: دیدن این بچه‌های چند ماهه در آغوش زائران راهیان نور حاوی یک پیام است. پیامی که به دنیا نشان می‌دهد نسل سلیمانی‌ها از دل همین حرکت‌های ارزشی پرورش خواهند یافت و سربازان جبهه مقاومت خواهند شد.

وی افزود: من با همین لباس سبز پاسداری با اشتیاق در کنار نوزاد ۴ ماهه مشهدی زائر سرزمین های نور ایستادم و عکسی به یادگار گرفتم تا پیام حضور این نسل را از طریق رسانه ها به کسانی برسانم که قصد دارند به دیگران بفهمانند که حرکت انقلاب کند و شکننده است.

سردار مرادحاجتی گفت: امام راحل در برهه‌ای فرمودند که فرزندان و سربازان انقلاب در گهواره هستند اما آن زمان خیلی‌ها متوجه فرمایش عالمانه ایشان نشدند و سال ها بعد نیز رهبر معظم انقلاب اسلامی از رویش‌های جدید انقلاب گفتند و نسل سلیمانی‌هایی که دنیا را به تسخیر اراده خود در می‌آورند و ما امروز در مناطق عملیاتی جنوب شاهد حضور این نوزادان آینده ساز در آغوش پدران و مادرانی هستیم که بهترین مبلغ برای فرهنگ عاشورایی دفاع مقدس هستند.

انتهای پیام