مهم‌ترین خصوصیات اخلاقی شهید «سعید سیاح طاهری» به روایت برادر
مهم‌ترین خصوصیات اخلاقی شهید «سعید سیاح طاهری» به روایت برادر

برادر شهید مدافع حرم «سعید سیاح طاهری» صبر، بردباری و استمرار در حرکت رو به جلو را از مهمترین خصوصیات اخلاقی این شهید بزرگوار برشمرد.

«درس اخلاق» بیان گوشه‌ای از خصلت‌های خوب شهدای مدافع حرم است که در نهمین روز بهار سال ۹۷ خصلت «صبر و بردباری» شهید مدافع حرم «سعید سیاح طاهری» را به روایت برادرش «علی سیاح طاهری» بیان خواهیم کرد.

علی سیاح طاهری برادر شهید مدافع حرم اظهار داشت: از مهمترین خصوصیات اخلاقی شهید بزرگوار صبر و بردباری و استمرار در حرکت رو به جلو بود. حاج سعید همیشه صبور بود و کار‌ها را با تامل و دقت پیش می‌برد. اگر خبری فوری به ایشان داده می‌شد، اندکی با ذکر صلوات تامل می‌کرد و بعد تصمیم می‌گرفت.

بنا بر این گزارش، شهید مدافع حرم «سعید سیاح طاهری» در سال ۱۳۳۶ در شهرستان آبادان به دنیا آمد. وی پس از دوران دفاع مقدس در عرصه‌های مختلف فرهنگی در ترویج فرهنگ غنی دفاع مقدس کوشید و اقدامات مؤثری را در این راه، از جمله ایجاد موزه دفاع مقدس آبادان و برگزاری یادواره‌های شهدا و عملیات‌های جنگ تحمیلی به انجام رسانید. اشتیاق شدید او به خدمت و شهادت در راه خدا سبب شد با مورد تهدید قرار گرفتن حرم اهل بیت (ع) در سوریه، به صف جهاد علیه گروه‌های تکفیری و ضداسلام در مسئولیت مستشاری بپیوندد. سرانجام شهید سیاح طاهری در دی‌ماه سال ۹۴ به کاروان شهدا پیوست.

انتهای پیام