عملیات‌های دفاع مقدس جزء بی‌نظیرترین تاکتیک‌های نظامی دنیا هستند
عملیات‌های دفاع مقدس جزء بی‌نظیرترین تاکتیک‌های نظامی دنیا هستند

«پورجمشیدیان» گفت: عملیات‌های دفاع مقدس جزء بی‌نظیرترین تاکتیک‌های نظامی دنیا عنوان کرد و گفت: همین عملیات بدر و خیبر که در منطقه‌ای باتلاقی به وقوع پیوست حتی در دانشگاه‌های نظامی دنیا نیز غیر قابل تصور است.

سردار «علی‌اکبر پورجمشیدیان» معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه امروز در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بدر و خیبر و ۱۲ هزار شهید گلگون کفن آذربایجان غربی اظهار داشت: با نگاهی به تاریخ ایران در چند صد سال گذشته مشاهده می کنیم که چه پندها و عبرت‌های بیشماری برای جامعه و جوانان در آن نهفته است؛ فسادها، بی بندباری ها و گرفتاری هایی که نتها مایه عزت این کشور نبود بلکه مایه شرم و ذلت مردم این سزمین نیز بودند.

وی گفت: اما به برکت انقلاب اسلامی و صاحت شهدا و ایثارگران و امام راحل که سر چشمه مرجعیت و روحانیت شیعه هستند این شرایط بگونه ای متحول و متوقف شد که امروز در اوج عزت و افتخار در دنیا هستیم.

پور جمشیدیان افزود: این جوانان و رزمندگانی که در راه دفاع از کشور جلوه های بی نظیری  از ایثار و شجاعت در تاریخ انقلاب و دفاع مقدس به یاد گار گذاشتند سرمایه های نظام هستند و افتخار ما به وجود این عزیزان در تاریخ همیشگی خواهد بود.

وی اظهار داشت: اگر ما امروز از شهیدان باکری یاد می کنیم مدنظر ما همه شهیدان است و این عزیزان عصاره فضیلت های تمامی شهدا هستند.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه، عملیات های دفاع مقدس را جز بی نظیرترین تاکتیک های نظامی دنیا عنوان کرد و گفت: همین عملیات بدر و خیبر که در منطقه ای باتلاقی به وقوع پیوست حتی در دانشگاه های نظامی دنیا نیز غیر قابل تصور است.

وی دستاوردهای دفاع مقدس را مملو از عظمت، عزت و اقتدار دانست و اظهار داشت: همه ما مدیون ساحت شهدا هستیم و باید امانتدار خوبی برای ثمره مجاهدت های آنها باشیم.

پور جمشیدیان سیره زندگی شهدا را بهترین اسوه و الگو در جامعه معرفی کرد و افزود: بحمدالله امروز هنرمندان با توجه خاصی نسبت به این موضوع گرایش پیدا کرده اند که نمونه اخیر آن فیلم سینمایی مموقعیت مهدی بود.

وی با اشاره به موضوع اکراین و روسیه گفت: با این اتفاق بار دیگر رزالت و پستی آمریکا و اروپا نسبت به همپیمانان خود در جهانبه نمایش درآمد. بنابراین ما باید به سرمایه های خودمان در کشور متکی باشیم و سعی کنیم عزت و اقتدار کشور را ارتقا دهیم.

انتهای پیام/