لزوم توجه رسانه‌ها به «عقلانیت» در دفاع مقدس/ دستاوردهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را تبیین کنیم
لزوم توجه رسانه‌ها به «عقلانیت» در دفاع مقدس/ دستاوردهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را تبیین کنیم

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: خبرگزاری دفاع مقدس باید از طریق «جهاد تبیین» که مورد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی است، دستاوردهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را به درستی تبیین و منعکس کند.

سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در دیداری صمیمی با خبرنگاران خبرگزاری دفاع مقدس که در ایام پایانی سال و در آستانه آغاز اردوهای راهیان نور صورت گرفت، «علم»، «عقل» و «عزم» را سه عنصر مهم و ضروری برای خبرنگاران در ادامۀ روند فعالیت رسانه‌ای و نیز زندگی شخصی دانست و اظهار داشت: پیروزی رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس هم بر مبنای تاسی از این سه اصل محقق شد.

سردار کارگر با تاکید بر اینکه، رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز در بیانات خود همواره به تحقق عقلانیت در دفاع مقدس اشاره داشته‌اند، تصریح کرد: متاسفانه رسانه‌ها کمتر به تبیین عقلانیت در دفاع مقدس توجه کرده‌اند که ما باید در خبرگزاری دفاع مقدس به این مهم بیشتر بپرزدازیم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در ادامه با اشاره به اولویت و محور قرار دادن اصول و آرمان‌های متعالی انقلاب اسلامی، منویات امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی در انجام امور و فعالیت‌های خبرگزاری دفاع مقدس، افزود: خبرگزاری دفاع مقدس در عملکرد خود باید ذائقه جامعه و اولویت‌ها را شناسایی و در این خصوص اقدام به تولید محتوا کند و  به هیچ وجه نباید وارد جناح‌‌بندی‌ها و دسته‌بندی‌های سیاسی شود.

رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور در پایان «جهاد تبیین» را راه‌حل مقابله با هجمه‌ رسانه‌ای دشمنان نظام و انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: خبرگزاری دفاع مقدس، باید از طریق جهاد تبیین که مورد توجه رهبر معظم انقلاب اسلامی است، دستاوردهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را به درستی تبیین و به جامعه مخاطب منعکس کند.

انتهای پیام