دفاتر جهانگردی ، تاجران ضلالت  و گمراهی
دفاتر جهانگردی ، تاجران ضلالت  و گمراهی

بمباران تهاجم فرهنگی وسوسه انگیز با انتشار هزاران پیامک توسط پیام رسان ها با موضوع به ظاهر تبلیغ تور سیاحتی تفریحی ولی با منشا انتقال انواع الودگی های فرهنگی وبهداشتی و زیان های اقتصادی به کشورمان که در درشرایط تحریم و معیشت مردم ، یله و رها صورت میگیرد ؛ و کارهای دیگری در زیر این پوشش انجام حال انجام می باشد و بایستی سازماندهی ؛ کنترل شوند و از انتشار این پیامکها نیز جلوگیری شود .
دکترسید جواد هاشمی فشارکی

نمونه ای از مصادیق این تاجران سیاه این پیامک می باشد که برای بنده و دیگران آمده است :

“?آنتالیا * نوروز۱۴۰۱

۵یوآل ۱۱٫۷۸۵ استخر روباز آب گرم **

رادین گشت *** ۰۲۱۸۸۷۳۰۸۳۰”

ارسال شده توسط سامانه ای به شماره :  ۹۸۵۰۰۰۴۳۰۶۴۳۰۶۴۳

 

*  متأسفانه یکی از انواع توریسم در جهان، گردشگری جنسی است که در آن گردشگران به هدف تلذذ جنسی اقدام به سفر به مناطقی خاص می‌کنند. یکی از کشورهای مطرح جهان در پرداختن به گردشگری جنسی، کشوری در جنوب آسیا است که هر ساله میزبان چند میلیون ایرانی نیز هست. تایلند از ۳۰ سال پیش تلاش کرده است تا به وسیله توریسم درآمد کسب کند. در این بین توریسم جنسی از مواردی بود که دولتمردان تایلندی روی آن تمرکز کردند به طوری که اکنون ۶۰ درصد از گردشگرانی که به تایلند می‌روند، جزو توریسم‌های جنسی محسوب می‌شوند. ( عصر ایران ، ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ ) حجم حدود ۴ میلیون گردشگر به مقاصد تایلند و ترکیه و که به فساد شهرت دارند، زیبنده نیست .

** استخر روباز با آب گرم  مکانی است دارای استخر بزرگ ،حمام آفتاب ، اتاق ماساژ و…. که بصورت مختلط زن ومرد میباشد .

***دفتر خدمات مسافرتی و جهانگردی رادین گشت  از سال ۱۳۸۹ شروع به فعالیت نموده و خدماتی بنام حوزه جهانگردی ، ایرانگردی ؛ برگزاری تور های داخلی و خارجی ، صدور بلیط هوایی و رزرو هتل به همراه خدمات گردشگری دارد .

سخن پایانی : رهبر انقلاب اسلامی در درس خارج فقه در ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ ، «آنتالیا» را به عنوان شهری که در آن فسق و فجور انجام می‌شود و سبب سفر باطل و اتمام نماز می‌شود مثال زدند و فرموده اند: “باشد که مسئولان فرهنگی و قانونگذار ترتیبی اتخاذ کنند که سفرهای حرام اقلاً تبلیغ نشود.”  ( روزنامه جوان در ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵)