معنی تجاوز ؛ آزاد سازی و دفاع در بی فرهنگ نامه !
معنی تجاوز ؛ آزاد سازی و دفاع در بی فرهنگ نامه !

معنی برخی لغات (مانند تجاوز ؛ آزاد سازی و دفاع و…. ) در فرهنگ غربیها قلب واقعیت شده است…. !
*
دکتر سید جواد هاشمی فشارکی

تحلیل گر امریکایی در جریان حمله روسیه به اوکراین که با کودتای مخملین سرسپرده غرب شده بوده ؛ بخشی از پاسخ به حقیقت را گفته است .بنده این سوال را دارم :

اگر کشور  X  نظامیانش را بدون تانک هایش را با درخواست کشور Y ، وارد آن کشور نماید؛ این اقدام چه نام دارد؟

اگر  ایران این عمل را در کمک به مردم مسلمان عراق، سوریه، یمن ؛ لبنان و فلسطین و…. در برابر تجاوز دشمنان ( داعش و اسراییل غاصب و وهابیون جنایتکار ) وارد شده به سرزمین شان انجام دهد؛ این اقدام، ” شرارت ودخالت” نام دارد. این اقدام، ” کمک به تروریست” نام دارد.

واگر مردم آن کشور بسیج مردمی برای دفاع از کشورشان در برابر تجاوز تشکیل دهند ( حزب الله ؛ انصار الله و….) ؛ غربیها اسمش را میگذارند “ تروریست ” وهزاران تلاش سیاسی و نظامی علیه انان تشکیل می دهند . تا کشورمورد تجاوز نتواند از خود دفاع کند و به کام منابع غربی دراید .

****************************

اما مایکل مک فایل (سفیر سابق آمریکا در روسیه) طی توییتی نوشت: ( مشرق ؛  ۷ اسفند ۱۴۰۰ )

سوال امتحان نهائی:  اگر کشور  X  نظامیان و تانک هایش را بدون درخواست کشور Y ، وارد آن کشور نماید؛ این اقدام چه نام دارد؟

“وسلی هیوگس”( تحلیل گر امریکایی):   سوال خیلی ساده ای است. بستگی به این دارد که چه کشوری این عمل را انجام دهد.

مثلا اگر روسیه این عمل را در مورد گرجستان یا اوکراین انجام دهد؛ این اقدام، ” تجاوز آشکار” نام دارد.

اما اگر دولت آمریکا این عمل را در مورد عراق، سوریه، لیبی، پاناما، کوبا، ویتنام، لائوس یا کامبوج انجام دهد؛ این اقدام، ” آزادسازی” نام دارد.

**********************

نتیجه ادبیات فوق: در ادبیات غربیها تعاریف براساس منافع نامشروع خودشان معنا میشود و با پروپاگاندای غربی پمپاژ و به خورد افکار مردم جهان داده میشود . سپس با ابزار سازمان بین ملل از ظالم حمایت میکنند ! ولی گوش شنیدن صدای مظلوم وجود ندارد و چشمانشان کور است و وجدانی برایشان نمانده که بخواهد درد بگیرد ، چه برسد به اینکه بخواهند نجاتشان دهند .

شاهد عینی : دلیل عملی سوابق قطع نامه های سازمان ملل در عدم دفاع از اشغال ۷۰ ساله فلسطین، ۷ ساله یمن ؛ هشت ساله داعش در عراق و سوریه ؛ مردم مظلوم مسلمان افغان زیر چکمه ۱۰ ساله شوروی و سپس ۲۰ ساله امریکا ، جنگ تحمیلی ایران در برابر تجاوز عراق و ….. و دفاع از کشورهای وابسته به خود .