گرامیداشت یاد شهدا زمینه‌ساز ظهور است
گرامیداشت یاد شهدا زمینه‌ساز ظهور است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های تهران گفت: یاد شهدا و ایثار آن‌ها چراغ راه و مسیر ما برای زمینه سازی ظهور امام زمان (عج) است.

عبدالله مرتضوی صبح امروز سه شنبه ۳اسفندماه نشست هم‌اندیشی ائمه جمعه استان تهران با اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تهران با بیان اینکه تبیین حماسه های شهدا و رزمندگان در طول چهاردهه گذشته باید با نگاه نو و خوانش جذاب صورت گیرد، گفت:یاد شهدا و ایثار آن‌ها چراغ راه و مسیر ما برای زمینه سازی ظهور امام زمان (عج) است.
وی افزود: این دست نشست‌ها و هم‌اندیشی‌ها کمک می‌کند تا در مسیر خدمت به شهدا از نظرات و همفکری سایر مسئولان استفاده کنیم.
مرتضوی ادامه داد: امید است در نتیجه این نشست بتوانیم در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گام‌های محکم‌تری برداریم و به شهدا ادای دین کنیم.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تهران افزود: یاد شهدا و ایثار آن‌ها چراغ راه و مسیر ما برای زمینه‌سازی ظهور امام زمان (عج) است؛ چراکه اتفاقات و سختی‌هایی که جامعه امروز بشری تجربه می‌کند، زمینه‌ای است تا همگان برای تعجیل در فرج منجی تلاش کنند و پرداختن به یاد و خاطره شهدا و سیره آن‌ها می‌تواند بستر‌های اجتماعی ظهور را فراهم کند.
گفتنی است نشست هم‌اندیشی ائمه جمعه استان تهران با اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تهران و با حضور حجت‌الاسلام «یوسفعلی شکری» نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران، حجت‌الاسلام « مهدی دربانی» مدیر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان تهران، «عبدالله مرتضوی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تهران، «سعید حقیقی» مشاور رئیس و مدیر کل حوزه بنیاد شهید و حجت‌الاسلام «محمدحسن احمدیان» دبیر ستاد اقامه نماز به میزبانی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های تهران برگزار شد.
انتهای پیام/