صیانت از مرزها، میراث شهدا به مرزبانان است
صیانت از مرزها، میراث شهدا به مرزبانان است

سردار «گودرزی» گفت: افتخار مرزبانان این است که امروز در تداوم راه شهدا حرکت می‌کنند، مرزبانان در طول دفاع مقدس در کنار سایر رزمندگان حضور داشتند و تا امروز توفیق خدمت و صیانت از مرزهای کشور را دارند.

سردار سرتیپ «احمدعلی گودرزی» فرمانده مرزبانی انتظامی کشور در جمع خانواده‌های فرماندهان و معاونان فرماندهی مرزبانی کشور در مشهد با بیان اینکه امروز مرزبانی افتخار دارد كه در تأمین امنیت ملی تأثیرگذار است، اظهار داشت: سرباز، درجه‌دار، افسر و خانواده مرزبانان در این امنیت آفرینی نقش بسزایی دارند و باید قدردان پدران و مادران، همسران و فرزندان مرزبانانی باشیم که در نیل به اهداف مرزبانی در کنار و همراه ما هستند.

وی با بیان اینکه اگر مجاهدت مرزبانان نبود به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی ناامنی از مرزها به داخل کشور می‌آمد، افزود: مرز؛ جایگاه مهمی دارد، با توجه به تأکید معظم له مبنی بر اینکه مرز هر کشور به منزله ناموس آن کشور است، می‌توان پی به اهميت جایگاه مرز و مسئوليت مرزبانان برد.

فرمانده مرزبانی انتظامی کشور با اشاره به سختی كار مرزبانان در مناطق مختلف جغرافيایی ادامه داد: مرزبانان غیور در شرایط مختلف اقلیمی، جغرافیایی و در مقابله با هرگونه تهدید و آسیبی مقتدرانه جانفشانی می‌کنند و امروز مرزبانان در جای‌جای مرزهای آبی، خاکی و دریایی به وسعت هشت هزار و ۷۵۵ کیلومتر با بکارگیری تجهیزات نوین مرزی و هوشمند، با هوشیاری کامل از مرزها صیانت می‌کنند.

سردار گودرزی تصريح كرد: افتخار مرزبانان این است که امروز در تداوم راه شهدا حرکت می‌کنند، مرزبانان در طول دفاع مقدس در کنار سایر رزمندگان حضور داشتند و تا امروز توفیق خدمت و صیانت از مرزهای کشور را دارند.

اين مقام ارشد مرزبانی با بيان اينكه خانواده کانون تربيت نسل آينده است و خانواده مرزبانان در تداوم موفقیت‌های مرزی نقش موثر دارند، بیان كرد: خانواده‌هاس كاركنان مرزبانی نقش مهمی در تأمین امنيت روانی كاركنان و انجام موفقيت‌آميز مأموریت‌ها بر عهده دارند.

در پایان مراسم سردار گودرزی فرمانده مرزبانی کشور از همسران مجاهد فرماندهان و معاونان مرزبانی انتظامی کشور تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/