سردار شهید «قهاری سعید» از سرداران گمنام ایران اسلامی است
سردار شهید «قهاری سعید» از سرداران گمنام ایران اسلامی است

«محمدرضا فلاح‌زاده» با بیان اینکه سردار شهید «قهاری سعید» از سرداران گمنام استان همدان و ایران اسلامی است، گفت: شهید قهاری با بصیرت وظیفه خود را شناخت و به مبارزه با دشمنان اسلام پرداخت و در نهایت مزد خود را از خداوند گرفت.

از همدان، مراسم پانزدهمین سالگرد سردار شهید «سعید قهاری‌سعید» امروز در مسجد جامع شهرستان اسدآباد با حضور سردار سرتیپ پاسدار «محمدرضا فلاح‌زاده» جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه، حجت الاسلام «سیدموسی حسینی‌مجد» امام جمعه و «حسین‌علی شرکائی» فرماندار اسدآباد و جمعی از مسئولین و مردم ولایت‌مدار این شهرستان برگزار شد.

سردار سرتیپ پاسدار «محمدرضا فلاح‌زاده» جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه، در این مراسم به بیان رشادت‌های همسنگر قدیمی خود پرداخت و گفت: شهید قهاری سرباز ولایت بود که مبارزات خود را از قبل از انقلاب آغاز و همچنین در جبهه‌ی کردستان با حضورش در کنار شهید چمران باعث پیروزی سربازان اسلام و نجات مناطق مختلف از دست دشمنان بود.

وی با بیان اینکه سردار قهاری سعید از سرداران گمنام استان همدان و ایران اسلامی است، افزود: خداوند توفیق شهادت را نصیب این سردار کرد و مقامی بالاتر از شهادت نیست.

فلاح‌زاده خدامحوری، مردم‌داری، احترام به خانواده شهدا، بصیرت و شناخت وظیفه را از جمله خصوصیات سردار شهید قهاری سعید خواند و گفت: شهید قهاری با بصیرت وظیفه خود را شناخت و به مبارزه با دشمنان اسلام پرداخت و در نهایت مزد خود را از خداوند گرفت.

وی اظهار داشت: سردار شهید قهاری سعید، مسئولیت‌های متعددی داشته است که همگی آنان را به خوبی انجام داده است و در نهایت در دفاع از مردم مظلوم کردستان در درگیری با گروهک پژاک به شهادت رسید.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه با تأکید بر اینکه تلاش همگان بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، گفت: اهالی رسانه، نخبگان، اهل قلم، معلمان، دانشمندان، اساتید همگی وظیفه دارند که ویژگی شهدایی همچون سردار سلیمانی‌ها، سردار قهاری سعیدها، سردار همدانی‌ها و سایر شهدای ایران اسلامی  را به مردم معرفی کنند.

وی با اشاره به ویژگی تواضع و صبوری سردار قهاری سعید گفت: مسئولین باید ویژگی تواضع سردار قهاری سعید در برابر مردم را الگوی خود قرار دهند، چرا که اگر در برابر مقابل خدا و بندگان خدا تواضع داشته باشیم خداوند ما را عزت می‌دهد.

انتهای پیام/