باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم
باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم

حجت‌الاسلام خطیب گفت: باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم چرا که آنها برای حفظ نظام و اسلام از همه چیز خود گذشتند.

حجت‌الاسلام سید اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات امروز پنج شنبه در مراسم سالگرد شهادت صفر احمدی در محل یادمان شهدای فتح المبین شوش اظهار داشت: امروز هر کس قصد دارد به صورت کاملاً سرافراز مسیر انقلاب اسلامی را طی کند باید ادامه دهنده راه شهدا باشد چرا که شهدا در ابتدای پیروزی این انقلاب برای حفظ نظام و اسلام از همه چیز خود گذشتند و جان که ارزشمندترین داشته هر انسان به شمار می‌رود را تقدیم کردند.
وی افزود: دشمنی استکبار و فتنه گران هیچ گاه پایان نمی‌یابد و تا وقتی نظام جمهوری اسلامی با قدرت عمل می‌کند آنها هر روز با یک دشمنی، ترفند و توطئه ای جدید وارد میدان می‌شوند به این دلیل که آنها در اصل دشمن اسلام هستند.
حجت الاسلام خطیب تاکید کرد: افرادی بودند که اوایل انقلاب با نظام اسلامی بودند ولی اینک اینها منافقانه علیه نظام حرکت می‌کنند چرا که این افراد در حرکت مسیر انقلاب دچار انحراف و خطا شدند و امروز در جبهه دشمن هستند به گونه‌ای که امروز حتی با خون پاک شهدا هم دشمنی دارند.
وزیر اطلاعات با تمجید از صبر و استقامت مردم در این سال‌ها بیان کرد: تحریم و فشار اقتصادی در این سال‌ها حربه دشمن علیه نظام اسلامی بود ولی با صبر و استقامت این فشارها بی اثر شده است.
انتهای پیام