دشمنان از درون، به دنبال رخنه در امت اسلامی هستند
دشمنان از درون، به دنبال رخنه در امت اسلامی هستند

سید عبدالملک الحوثی گفت که دشمنان در تلاش هستند که از درون، در امت اسلامی رخنه کنند و از رژیم‌های سعودی و اماراتی در اجرای اهدافشان استفاده کردند.

سید عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن شامگاه امروز دوشنبه میزبان هیأت‌هایی از قبایل «الجوبه» و «العبدیه» در استان مأرب بود.

شبکه خبری المسیره به نقل از الحوثی گزارش داد، مسئولان یمنی تمام تلاش خود را به کار خواهند گرفت تا به مردم الجوبه و العبدیه خدمت کنند.

وی ضمن تأکید بر صلح عمومی و همکاری با افراد سرشناس برای حل مشکلات العبدیه و الجوبه، خطاب به این هیأت‌ها اظهار داشت: «دشمنان ما در تلاش هستند که از درون، در امت [اسلام]رخنه کنند. همان طور که از رژیم‌های سعودی و اماراتی در اجرای اهدافشان استفاده کردند».

رهبر انصارالله ادامه داد: «قصد داریم آگاهی را گسترش دهیم تا برخی از مردم، تحت تأثیر مبلغان فتنه که خدمت‌رسان آمریکا و اسرائیل هستند، قرار نگیرند. وظیفه ما تقویت برادری و یکسان سازی مواضع است».

وی با بیان اینکه هر کس به صفوف ائتلاف متجاوز سعودی-اماراتی بپیوندد، به میهن و قبیله خود بد کرده است، خاطر نشان کرد: «خطرناکترین چیزی که امت [اسلام]را تهدید می‌کند، ائتلاف با دشمنان واقعی آن یعنی آمریکایی‌ها و اسرائیلیهاست».

الحوثیر در پایان تأکید کرد که هر کس در کنار عربستان سعودی و امارات قرار داشته باشد، در کنار همپیمانان آمریکا و رژیم صهیونیستی قرار دارد.

رهبر انصارالله چهاردهم بهمن ماه جاری گفت: «دشمنان ما برای تسلط کامل بر ما، با ما می‌جنگند و به همین دلیل، با مشکلاتی روبرو هستیم، ولی ما در موضع درخشانی قرار داریم: موضع مؤمنان صابر و مجاهد».

وی ادامه داد: «موضع ما، مظهر آزادی و کرامت به معنای واقعی کلمه است. ما از خواری و ذلت، ابا داریم و نمی‌پذیریم که دشمنان، بر ما چیره شوند… حجم مشکلات، هر اندازه که باشد، نباید هیچ تأثیری بر موضع و التزام عملی ما داشته باشد».

رهبر انصارالله خاطر نشان کرد: «به حرکت جدی خود، ادامه می‌دهیم. کشتار زنان، کودکان و زندانیان توسط دشمنان، بر ایمان ما می‌افزاید که ما در موضع حق قرار داریم و دشمن نیز جنایتکار است… کشتار، محاصره و اشغالگری دشمن، بر بصیرت ما نسبت به موضعمان می‌افزاید».

وی با تأکید بر اینکه ملت یمن امروز به معنای واقعی کلمه پیروز شده است، افزود: «آمریکا، اسرائیل و انگلیس، امارات را مجبور کردند که مجددا دست به تنش بزند و آن را گرفتار کردند. امارات نیز با تنش مجدد، بازنده است… اماراتی‌ها با تنش غیر موجه خود، بازنده هستند».

رهبر انصارالله با بیان اینکه مسئولان امارات، تحت اوامر آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی قرار دارند، درباره تحولات شبوه نیز خاطر نشان کرد: «به خاطر شرایط جنگ، کمی عقب‌نشینی در شبوه صورت گرفت، ولی این به معنای شکست ملت ما نیست. به اذن خداوند، چنین اتفاقی رخ نخواهد داد».

الحوثی با اشاره به کشتار چند روز گذشته ائتلاف متجاوز سعودی-اماراتی در زندان صعده، گفت که این تجاوز، «به صورت عمدی صورت گرفت؛ هر چند که سازمان ملل و سایر [سازمانها]، از محل زندان نیز اطلاع داشتند».

رهبر انصارالله با بیان اینکه محاصره ملت یمن، یک جنایات است؛ در پایان تأکید کرد: «علت این است که این محاصره، باعث مشکلات بسیاری شده است… لذا وظیفه ماست که متحد باشیم و همه تلاش کنند که کشور، تسلیم خارج نشود».

عربستان سعودی در رأس یک ائتلاف عربی و تحت حمایت آمریکا، از ششم فروردین ۱۳۹۴ با ادعای تلاش برای بازگرداندن رئیس جمهور مستعفی یمن به قدرت اقدام به تجاوز نظامی به یمن و محاصره زمینی، هوایی و دریایی این کشور کرد.

این تجاوز نظامی هیچ کدام از اهداف ائتلاف سعودی را محقق نکرد و فقط با کشته و زخمی شدن ده‌ها هزار یمنی، آواره شدن میلیون‌ها نفر، به بار آمدن خرابی برای زیرساخت‌های این کشور و گسترش قحطی و گرسنگی و بیماری‌های واگیردار همراه شده است.

انتهای پیام/