پیروزی ملت ایران در دفاع مقدس یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است
پیروزی ملت ایران در دفاع مقدس یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است

آیت‌الله «موسوی‌اصفهانی» گفت: یکی دستاورد‌های انقلاب اسلامی این است که در هشت سال دفاع مقدس با وجود اینکه تمام دنیا از شرق و غرب علیه ایران متحد شده بودند، ملت ایران به برکت رهبری امام خمینی (ره) بسیج شدند و صدامیان را شکست دادند.

آیت‌الله «سید مصطفی موسوی‌اصفهانی» نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری ، اظهار داشت: موضوع مبارزه با طاغوت و برپا کردن حکومت الهی، در تمامی ادیان آسمانی وجود دارد و در دستور کار تمامی انبیاء بوده است. در این راستا، حضرت ابراهیم (ع) با نمرود، حضرت موسی (ع) با فرعون و پیامبر اکرم (ص) هم با طاغوت درگیر شدند تا حکومت الهی تشکیل داده و پرچم توحید را برافراشته کنند.

وی افزود: امام خمینی (ره) نیز انقلاب اسلامی را با الهام از انبیاء و اولیای الهی راه انداختند و از سال ۱۳۴۲ تا سال ۱۳۵۷ انواع تبعید و سختی‌ها را تحمل کردند تا در نهایت در ۲۲ بهمن سال ۱۳۵۷ انقلاب اسلامی پیروز شد.

آیت‌الله «موسوی‌اصفهانی» تصریح کرد: انقلاب اسلامی دست طاغوت داخلی که پهلوی و اطرافیانش بودند و همچنین دست آمریکا، شیطان بزرگ که حدود ۵۰ هزار مستشار در ایران داشت را قطع کرد؛ بنابراین یکی از مهم‌ترین دستاورد‌های انقلاب اسلامی، استقلال کشور بود.

وی ابراز داشت: یکی دیگر از دستاورد‌های انقلاب اسلامی این است که در هشت سال دفاع مقدس با وجود اینکه تمام دنیا از شرق و غرب علیه ایران متحد شده بودند، ملت ایران به برکت رهبری امام خمینی (ره) بسیج شدند و صدامیان را شکست دادند که البته حدود ۲۰۰ هزار شهید تقدیم این مملکت شد و هنوز بعد از گذشت چندین سال، به برکت خون این شهیدان امنیت و آرامش ایران در منطقه زبان‌زد است.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این‌که از نظر مسائل معنوی، بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تمامی مراکز فحشا و مشروب‌فروشی‌ها جمع شدند، اظهار داشت: در خیلی از شهر‌های بزرگ مراکز ترویج فحشا به‌صورت قانونی وجود داشتند و سینما‌ها مرکز مروج فحشا و منکر بودند که همگی به لطف الهی و به برکت وجود انقلاب اسلامی جمع شدند.

وی با تأکید بر اینکه یکی دیگر از دستاورد‌های انقلاب اسلامی پیشرفت چشم‌گیر دانشگاه‌ها و علم است، گفت: در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی حتی یک سیم‌خاردار هم نداشتیم، ولی امروز به برکت انقلاب اسلامی شاهد افزایش قدرت نظامی کشور هستیم. همچنین در زمینه‌های مختلف پزشکی شاهد پیشرفت روزافزونی هستیم و برپایی نماز جمعه در سراسر کشور نیز یکی دیگر از دستاورد‌های انقلاب اسلامی است.

آیت‌الله «موسوی‌اصفهانی» مقاومت مردم را یکی دیگر از دستاورد‌های بزرگ انقلاب اسلامی دانست و گفت: نمی‌گوییم امروز مشکل نداریم، گرانی و تحریم‌های کمرشکن بسیار مردم را اذیت می‌کند؛ اما همین مقاومت مردم از دستاورد‌های بزرگ انقلاب است.

انقلاب اسلامی به ما درس مقاومت داد

مدیر حوزه علمیه همدان تصریح کرد: اگر انقلاب اسلامی به ما درس مقاومت نداده بود، امروز زیر چکمه‌های داعش که ناموسمان را نشانه گرفته بودند، نابود شده بودیم و این مقاومت از دستاورد‌های انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه مسئولین باید در جهت رفع مشکلات کشور همچون بیکاری جوانان، ازدواج و گرانی تلاش کنند، گفت: امروز در برابر مشکلاتی که وجود دارد، دستاورد‌هایی هم داشته‌ایم؛ برای نمونه، شاهد گازرسانی به سراسر کشور هستیم، درحالی که در زمان طاغوت فقط قسمتی از شهر‌های بزرگ گاز داشتند؛ بنابراین ضروری است صداوسیما در کنار بیان مشکلات، به تشریح نکات مثبت و دستاورد‌ها نیز بپردازد.

انتهای پیام/