شهیدی که هنوز هوای خانواده اش را دارد
شهیدی که هنوز هوای خانواده اش را دارد

همسر شهید قاضی خانی گفت: وقتی دلتنگ می شوم به این فکر می کنم که آقا مهدی می گفت من وقتی بروم بیشتر به فکرتان هستم و هوایتان را دارم و همین ها باعث می شود انرژی بگیرم.

به گزارش روابط عمومی رادیو مقاومت، فاطمه قاضی خانی همسر شهید مهدی قاضی خانی در برنامه مثل پدر گفت: شهید قاضی خانی کارگر بودند و همیشه می گفتند افتخارم این است که بسیجی هستم و کارگر هستم و نان حلال می آورم.

وی ادامه داد: وقتی دلتنگ می شوم به این فکر می کنم که آقا مهدی می گفت من وقتی بروم بیشتر به فکرتان هستم و هوایتان را دارم و همین ها باعث می شود انرژی بگیرم. شهدای مدافع حرم پیروان امام حسین (ع) هستند.

وی افزود: روزی که حاج قاسم به گردان آقا مهدی می رود اولین شهید آن روز آقا مهدی بوده و خوش به سعادتشان که خواسته قلبی شان ادا شد و حاج قاسم به دیدارشان رفت.

همچنین نهال قاضی خانی فرزند ۹ ساله شهید قاضی خانی درباره جمله درد یتیم بودن درد نیست آقام برام دواست، گفت: این جمله را برای بار سوم در دیدار خصوصی با حضرت آقا گفتم. اولین بار که به دیدار رهبر انقلاب رفته بودیم من مشغول بازی بودم که دیدم مراقبین رهبر گفتند برو بیرون بازی کن و رفتم بیرون و وارد اتاقی شدم و روی صندلی نشستم. کم کم دیدم فرزندان شهدا رفتند کنار آقا و با ایشان صحبت می کنند.

وی افزود: من هم رفتم کنارشان و آقایی کنارم بود و از او خواستم من را نزدیک رهبری ببرد. به آقا گفتم کلاهتو مامانت درست کرده گفتند بله، گفتم میشه کلاهتان را به من بدهید؟ گفتند من با این کلاه نماز می خوانم اما برای تو یکی از اینها می گیرم. بعد از دو سه روز کلاه صورتی را برایم آوردند و هنوز هم نگهش داشتم و برایم با ارزش است و در کمدی گذاشتم. اصلا استفاده اش نکردم و فقط دو بار در تلویزیون نشانش دادم.

وی ادامه داد: چون این کلاه از پیش آقا آمده می خواهم آرزوهایم را برآورده کند. آرزویم موفقیت در درس هایم و دیدن خواب پدرم است. پدرم در خوابم به من می گوید به مادرت و بزرگترها احترام بگذار. در آینده می خواهم متخصص قلب شوم تا بتوانم جان آدم ها را نجات دهم.

انتهای پیام/