تأمین مسکن خانواده معظم شهدا با استفاده از همه ظرفیت‌ها پیگیری می‌شود
تأمین مسکن خانواده معظم شهدا با استفاده از همه ظرفیت‌ها پیگیری می‌شود

قاضی‌زاده‌هاشمی گفت: مشکل مسکن خانواده معظم شهدا به خصوص عزیزانی که تاکنون از تسهیلات مسکن استفاده نکرده‌اند، به‌صورت ویژه با استفاده از ظرفیت همه دستگاه‌های حاکمیتی در دستور کار قرار می‌گیرد.

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شامگاه یکشنبه ۲۶ دی ماه همزمان با سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س)، روز تکریم مادران و همسران شهدا با مادر و خانواده شهیدان «ملکی» دیدار و گفت‌وگو کرد.

دیدار با خانواده معظم شهدا توفیق و وظیفه خادمان شهدا است/ تأمین مسکن خانواده معظم شهدا با استفاده از همه ظرفیت‌ها پیگیری می‌شود

سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور در منزل شهیدان «مهرداد و مهدی ملکی» با خانم «عصمت خسروانی طهرانی» مادر مکرمه این شهیدان والامقام دیدار و از مقام والا و ایثارگری شهدا و ایثارگران تجلیل کرد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران دیدار با خانواده معظم شهدا را توفیق و وظیفه خادمان شهدا دانست و اظهار داشت: در سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س) که به نام روز تکریم مادران و همسران شهدا نامگذاری شده است خدمت شما آمده‌ایم تا از حضورتان کسب فیض کنیم و ادای وظیفه خدمت و تکریم مقام والای شهدا را به جای آوریم.

معاون رئیس‌جمهور در این دیدار در جریان وضعیت این خانواده معزز شهید قرار گرفت و گفت: در حال حاضر اشتغال ایثارگران مهمترین مسئله در خدمات رسانی به جامعه ایثارگری است که باید با استفاده حداکثری از برنامه‌های ملی و ورود به عرصه‌های کارآفرینی زمینه تعالی جامعه ایثارگری و حل مشکلات این عزیزان را فراهم کنیم.

وی تأکید کرد: مشکل مسکن خانواده معظم شهدا به خصوص عزیزانی که تاکنون از تسهیلات مسکن استفاده نکرده‌اند، به‌صورت ویژه با استفاده از ظرفیت همه دستگاه‌های حاکمیتی مانند وزارت مسکن و شهرسازی، بنیاد مسکن، شهرداری‌ها، بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در دستور کار قرار می‌گیرد.

قاضی‌زاده هاشمی در پایان این دیدار صمیمی خطاب به مادر مکرمه شهیدان ملکی گفت: دعا کنید و از شهدای عزیز بخواهید تا بتوانیم گره از مسائل ایثارگران باز کنیم.

گفتنی است در این دیدار جانباز ۷۰ درصد بصیر «امیر نظام اسلامی» از روایان دفاع مقدس و «حجت الاسلام والمسلمین احمد حاجی آبادی» برادر شهید و امام جماعت مسجد چهارده معصوم شرق تهران و «علی محمدی» جانباز ۱۵ درصد و ذاکر اهل بیت (ع) حضور داشتند.

بسیجی شهید «مهرداد ملکی» دیده بان لشگر حضرت رسول (ص) در سال ۱۳۶۳ در منطقه عملیاتی جفیر به شهادت رسید و برادر پاسدارش شهید «مهدی ملکی» فرمانده توپخانه لشگر ۲۵ کربلا در بهمن ماه سال ۱۳۶۴ در عملیات والفجر ۸ در منطقه فاو به مقام درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/ ۱۱۲