جهان اسلام پس از شهادت سردار سلیمانی مصمم به انتقام هستند
جهان اسلام پس از شهادت سردار سلیمانی مصمم به انتقام هستند

«قنادباشی» گفت: پس از شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید ابومهدی المهندس و همراهان آنها، جهان اسلام در صدد انتقام از آمریکا و رژیم صهیونیستی برآمدند.

«سید جعفر قنادباشی» کارشناس مسائل خاورمیانه با تأکید بر اینکه غربی‌ها در موضوع شهادت سپهبد شهید سلیمانی دچار اشتباه بسیار بزرگی شدند و واکنش‌ها نسبت به این اقدام سالیان متمادی متوجه قدرت‌های استعماری خواهد بود، اظهار داشت: شهادت حاج قاسم، ابومهدی المهندس و همراهان آنها که مهمان عراقی‌‎ها بودند، به طور شگفت انگیزی به نفع مقاومت تمام شد و این مسئله موجب شد تا نیروهای تازه‌ای به عرصه مقابله با سیاست‌های خصمانه آمریکایی و صهیونیستی وارد شوند.

کارشناس مسائل خاورمیانه ادامه داد: شهادت سردار سلیمانی موجب شد که تمامی صحنه‌های جنگ ایران و عراق، خون‌های ریخته شده در جنگ تحمیلی و غیره در عرصه افکار عمومی قرار گیرند و تلاش‌های مجاهدانه‌ای برای از بین بردن داعش، یادآوری شود. شهادت حاج قاسم سلیمانی نشان داد که تمامی شعارهای آمریکایی ها که مدعی مقابله با تروریست هستند، ادعای نادرست و دروغ است.

قنادباشی بیان کرد: با شهادت حاج قاسم سلیمانی، شهید ابومهدی المهندس و همراهان آنها، جهان اسلام در صدد انتقام از آمریکا و رژیم صهیونیستی برآمدند.

این کارشناس مسائل خاورمیانه با بیان اینکه سردار سلیمانی یک مکتب است عنوان کرد: مبارزه او با دشمن در عرصه نظامی الگو بود و همچنین رفتار شخصی ایشان، مطالعه کردن، رفتار با خانواده و برخورد شهید سلیمانی در عرصه های دیگر نیز برای ما الگو است.

انتهای پیام/