نگاه ولایتمدارانه شهید سلیمانی باید الگویی برای مسئولان باشد
نگاه ولایتمدارانه شهید سلیمانی باید الگویی برای مسئولان باشد

نماینده مردم کلیبر در مجلس شورای اسلامی گفت: عمل صالح و نگاه ولایتمدارانه شهید سلیمانی باید الگویی برای مسئولان باشد و مسئولان بدانند که با در پیش گرفتن مسیر این شهید بزرگوار می‌توانند بر مشکلات فائق آیند و غیرممکن‌ها را ممکن کنند.

حسین حاتمی نماینده مردم کلیبر در مجلس شورای اسلامی ، با بیان این‌که دیانت و تقوا از ویژگی‌های شهید سلیمانی محسوب می‌شود، گفت: شهید سلیمانی هرگز حتی در سخت‌ترین شرایط هم نماز اول وقت خود را فراموش نمی‌کرد و هرگاه که در جلسات هم بودند، خواندن نماز اول وقت برای او یک اولویت واجب بود و از ادامه جلسه مهم‌تر محسوب می‌شد.

وی درباره خستگی‌ناپذیری شهید سلیمانی اظهار داشت: برخی مدیران ما عادت کرده‌اند که استراحت را مقدم بر کار و تلاش بدانند، اما در اصل شهید سلیمانی فردی بود که با واژه خستگی بیگانه بود و روحیه خستگی‌ناپذیری داشت. شهید سلیمانی در تلاش و کوشش الگوی بی‌نظیر برای مسئولان محسوب می‌شود و مسئولان به خوبی با الگو گرفتن از این شهید والامقام می‌توانند امورات را بدون کم‌وکاست پیش ببرند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که شهید سلیمانی متعلق به هیچ جناحی نبود و به هیچ جناحی هم گرایش نداشت، افزود: شهید سلیمانی جناح‌بندی و تعصب به یک جناح را برای کشور مفید نمی‌دانست و معتقد بود که باید پیرو ولایت بود و جناح‌های سیاسی در چارچوب فرامین ولایت و ائمه معصومین (ع) قدم بردارند. اگر چنین شود قطعاً تمام مشکلات کشور حل خواهد شد و مردم از نعمات نگاه ولایی بهره‌مند می‌شوند. به همین خاطر است که در نزد شهید سلیمانی نزد ولی فقیه دارای جایگاه ویژه‌ای است.

حاتمی معتقد است: شهید سلیمانی شاگرد مکتب امام خمینی (ره) است و به انصاف شاگرد ممتاز این مکتب است. در این مکتب شهید سلیمانی خوش‌درخشیده و به الگویی برای پیروان آن تبدیل شده است. حتی اگر آن‌هایی که نسبت به حقانیت مکتب امام راحل شک داشتند با دیدن منش و رفتار شهید سلیمانی پیرو مکتب امام راحل شده‌اند و به حقانیت نظام جمهوری اسلامی ایران ایمان آورده‌اند.

به گفته وی؛ عمل صالح و نگاه ولایتمدارانه شهید سلیمانی باید الگویی برای مسئولان باشد و مسئولان بدانند که با در پیش گرفتن مسیر این شهید بزرگوار می‌توانند بر مشکلات فائق آیند و غیرممکن‌ها را ممکن کنند.

انتهای پیام/ ۳۵۱