«شهدا» عزتمندانه ایران اسلامی را به دنیا معرفی کردند/ پیروی از آموزه‌های اسلام دلیل ناکامی استکبار
«شهدا» عزتمندانه ایران اسلامی را به دنیا معرفی کردند/ پیروی از آموزه‌های اسلام دلیل ناکامی استکبار

دریادار «تنگسیری» گفت: آنچه هویت ملت‌ها را می‌سازد، رشادت، شجاعت، وفاداری و سلحشوری افراد آن ملت است که شهدای والامقام، ایران اسلامی را عزتمندانه به دنیا معرفی کرده‌اند.

دریادار پاسدار «علیرضا تنگسیری» فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران شامگاه جمعه در نخستین یادواره ۵۲ شهید جاویدالاثر نیروی دریایی سپاه در مشهد اظهار داشت: امروز جبهه پوشالی و سست استکبار تمام توان خود را به کار گرفته تا از پیشرفت نظام اسلامی جلوگیری کند.

وی افزود: جبهه استکبار که موقعیت خود را در خطر دید دانشمندان انقلابی ایران اسلامی را ترور کرد، فرمانده رشید و غیور جبهه مقاومت را با حجم وسیعی از تجهیزات نظامی، که برای از بین بردن یک مقیاس وسیع جغرافیایی به کار می‌رود، به شهادت رساند تا شاید بتواند مانع رشد و تعالی نظام شده و ندای حقانیت انقلاب اسلامی عالم‌گیر نشود که البته نخواهد توانست.

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: دلیل ناکامی دشمنان این است که ما پیرو آموزه‌های اسلام ناب محمدی (ص) هستیم و تا زمانی که گوش به فرمان نائب امام زمان (عج) رهبر معظم انقلاب اسلامی باشیم، پیروزیم و بر مشکلات فائق خواهیم آمد.

دریادار تنگسیری با اعلام آمادگی کامل رزمندگان دریادل نیروی دریایی سپاه و ارتش جمهوری اسلامی به‌عنوان فرزندان ملت ایران اسلامی گفت: همه ما در مسیر مکتب امام خمینی (ره) و شهدا برای دفاع از منابع و منافع جمهوری اسلامی ایران در عرصه خلیج نیلگون همیشه فارس، دریای عمان و دریای خزر با اقتدار، استوار و باصلابت ایستاده‌ایم.

وی تصریح کرد: راه امام خمینی (ره) و شهیدان را با قدرت ادامه می‌دهیم و هر روز بر قدرت خود می‌افزاییم و با ابزارهای پیشرفته‌ای که در اختیار داریم با ایمان و توکل بر خدا در عرصه مبارزه با دشمن زبون حرکت خواهیم کرد و در هر جایی که تهدیدی علیه نظام صورت گیرد، با شدت و قاطعانه پاسخ خواهیم داد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران تأکید کرد: هر ملتی دارای هویتی است و تصویری از هویت هر ملت در جهان، معرف آن ملت است و آنچه هویت ملت‌ها را می‌سازد، رشادت، شجاعت، وفاداری و سلحشوری افراد آن ملت است که شهدای والامقام، ایران اسلامی را عزتمندانه به دنیا معرفی کرده‌اند.

دریادار تنگسیری افزود: امروز دنیا ما را به مقاومت، ایستادگی در برابر استکبار، داشتن روحیه غیرت، مردانگی و تسلیم نشدن مقابل ظالمان می‌شناسد که این جایگاه افتخارآفرین، مرهون رشادت‌ها، ایثارگری‌ها و ازخودگذشتگی‌های شهدای والامقام ماست که باید همیشه قدردان آنان باشیم.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی با اقتدار در برابر صاحبان زر، زور و تزویر ایستاده‌اند، ابراز داشت: اینکه حرمت نوامیس‌ ما حفظ شده و سرزمینمان تحت اشغال بیگانگان نیست به‌واسطه روح بلند شهیدان است، ما قدردان شهدا و خانواده‌های معظم آنان هستیم و در مقابل تمام والدین شهدا سر تعظیم فرو آورده و به آنان افتخار می‌کنیم.

انتهای پیام/