پیام شهید سلیمانی و شهیدان به همه ما «پیروی از ولایت» است
پیام شهید سلیمانی و شهیدان به همه ما «پیروی از ولایت» است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با اشاره به اینکه اسلام بدون ولایت، اسلام اموی است، گفت: پیام شهیدان و حاج قاسم سلیمانی به ما این است که عاقبت به خیری در پیروی از ولایت فقیه است.

 پیکر دو شهید گمنام ۱۹ ساله و ۲۰ ساله دوران دفاع مقدس با حضور حجت‌الاسلام آقاجانپور رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع، سردار مهدی فرحی جانشین وزیر دفاع و سردار شعبانیان معاون هماهنگ‌کننده وزارت دفاع و جمع کثیری از مردم شهیدپرور در شهرک شهید رجایی تشییع شد.

حجت‌الاسلام آقاجانپور در این مراسم طی سخنانی اظهار کرد: امروز وزارت دفاع و شما مردم این شهرک توفیق پیدا کردید که میزبان ۲ شهید گمنام دوران دفاع مقدس باشید. شهدای گمنامی که در ایام شهادت دختر پیامبر حضرت فاطمه زهرا (س) آمدند تا ما آن‌ها را تشییع کنیم.

وی گفت: ما امروز بر حضرت فاطمه (س) و شهیدان سلام می‌دهیم، آنچنان که رهبر معظم انقلاب در پیام خود فرمودند سلام خداوند بر فاطمه (س) و شهیدان، سلام بر فاطمه که او دختر پیغمبر (ص) است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با طرح این سؤالات که همه مصیبت‌های حضرت زهرا (س) برای چه بود؟ مخفی بودن قبر مادرمان حضرت زهرا (س) برای چیست؟ گفت: سرار نهفته بودن قبر ایشان در این است که به مردم دنیا، مسلمانان و شیعیان، بگوید اگر اسلام و دینی که بدون ولایت باشد اسلام و دین نیست. اگر نماز بدون ولایت باشد نماز نیست و اگر حج بدون ولایت باشد حج نیست. آن اسلام، اسلام مورد رضایت پروردگار نیست، آن اسلام، اسلام اموی است.

حجت‌الاسلام آقاجانپور گفت: به تعبیر بنیان‌گذار انقلاب اسلامی که فرمودند اسلام بدون ولایت، اسلام آمریکایی است، اسلام بدون ولایت اسلام اموی است. این اسلامی که در کشورهای مرتجع منطقه می‌بینید، اسلام نظام سلطه است چرا که آن‌ها نوکر نظام سلطه هستند و هرچه که سلطه‌گران می‌گویند گوش می‌کنند چراکه آن‌ها را به عنوان اربابان خود برگزیده‌اند.

وی در ادامه افزود: سلام و درود بر شهیدان که آنها به عنوان یاران دین خدا و یاران پیامبر (ص)، فاطمه و حسین (س) به میدان رفتند. آن‌ها از آرامش و امنیت خود گذشتند تا ما آرامش و امنیت داشته باشیم، آن‌ها رفتند تا اسلام و قرآن بماند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با بیان اینکه شهدا به وظیفه خود عمل کردند گفت: این شهدای گمنام خواستند بی‌نام و نشان باشند تا اسلام، قرآن و حاکمیت اسلامی دارای نام و نشان باشد.

حجت‌الاسلام آقاجانپور خطاب به مردم و مسئولین گفت: متوجه باشیم که مسئولیت سنگینی بر عهده ما است. مسئولیت خون شهدا بر گردن ما است. برای تک‌تک این پست‌ها و مسئولیت‌هایی که داریم و میزهایی که پشت آن نشسته‌ایم چندین شهید داده داده‌ایم. بنابراین عملکرد و رفتار ما باید به‌گونه‌ای باشد که در نزد خدا، حضرت فاطمه (س)، امام حسین (ع) و همه شهیدان به ویژه شهیدان گمنام شرمنده نباشیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با بیان اینکه وزارت دفاع افتخار می‌کند که بیش از ۱۴۰ شهید تقدیم نظام و انقلاب کرده است، گفت: پیام شهیدان و حاج قاسم سلیمانی این است که عاقبت به خیری در پیروی ما از ولایت‌فقیه است. ما امروز در مقابل زیاده‌خواهی‌های ظالمان و مستکبران و نظام سلطه که ما را تحت فشار قرار می‌دهند شعار حسینی «هیهات من‌الذله» را سر خواهیم داد.

کد خبر ۵۳۹۴۱۰۹