شهدا حق بزرگی بر گردن ما دارند
شهدا حق بزرگی بر گردن ما دارند

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با تاکید بر اینکه والدین شهدای گمنام چشم‌انتظار فرزندان خود هستند، گفت: شهدای گمنام حق بزرگی بر گردن ما دارند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در حاشیه مراسم تشییع پیکرهای مطهر ۱۵۰ شهید گمنام تازه تفحص شده  اظهار داشت: ۲۵۰ تن از شهدای گمنام در سراسر کشور تفحص شدند که ۱۵۰ تن از آن‌ها در تهران هستند و مراسم وداع با این شهدای والامقام شب گذشته (چهارشنبه) در مصلی امام خمینی (ره) با حضور جمعی از مسئولان لشکری و کشوری و عموم مردم برگزار شد.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بیان اینکه حضور در مراسم تشییع شهدا برای هر ایرانی افتخار است، افزود: شهدای گمنام حق بسیاری بر گردن ما دارند و با شهدایی که هویت آن‌ها مشخص است، تفاوت دارند؛ چون والدین شهدای گمنام چشم‌انتظار آن‌ها هستند. افتخار می‌کنم که به‌عنوان عضوی کوچکی از این جامعه در این مراسم شرکت کرده‌ام.

بر اساس این گزارش، مراسم تشییع پیکر پاک ۱۵۰ شهید گمنام در تهران صبح امروز (پنجشنبه) از مقابل دانشگاه تهران به سمت معراج‌الشهدا با حضور جمعی از مسئولان و عموم مردم در حال برگزاری است.