شهید ایرلو در جبهه‌ مقاومت کنار حاج قاسم فعالیت می‌کرد
شهید ایرلو در جبهه‌ مقاومت کنار حاج قاسم فعالیت می‌کرد

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: شهید ایرلو بعد از دوران دفاع مقدس مجدداً در جای‌جای جبهه‌ مقاومت، در کنار سردار دل‌ها، شهید حاج قاسم عزیز فعالیت کرد.

سردار محمد رضا فلاح‌زاده، جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با مهر، در تشریح شخصیت شهید ایرلو سفیر کشورمان در یمن گفت: او شخصیتی مجاهد و از خانواده‌ای مجاهد بود و دو برادر وی در دفاع مقدس به شهادت رسیده بودند. یکی از برادرانش جزو سرداران دفاع مقدس و فرمانده تخریب تیپ المهدی بود و تنها سه برادر بودند که هر سه به شهادت رسیدند. وی افزود: شهید ایرلو در صحنه‌های مبارزات قبل از انقلاب نیز فداکاری کرد و در دوران هشت سال دفاع مقدس، در عرصه‌های جهاد، شهادت و ایثار خوش درخشید و پرونده زرینی را در تاریخ پرافتخار خودش به ثبت رساند.
جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه بیان داشت: شهید ایرلو همچنین بعد از دوران دفاع مقدس مجدداً در جای‌جای جبهه‌ مقاومت در کنار سردار دل‌ها، شهید حاج قاسم عزیز فعالیت کرد و این فعالیت او هم باز برگ زرینی در تاریخ افتخارات این مرد است. سردار فلاح‌زاده گفت: در انتهای مأموریت نیز آماده شد به عنوان سفیر جمهوری اسلامی ایران در یمن به این مردم مظلوم،
زجر‌کشیده و ستم‌دیده این کشور خدمت کند و آنجا نیز مایه افتخار شد.
وی افزود: شخصیت شهید ایرلو، یک شخصیت واقعاً متدین، زاهد و مخلص بود و اگر بخواهیم یک چهره مخلصی را در بین مجاهدان فی‌سبیل‌الله معرفی کنیم، یکی از چهره‌های مخلص «ایرلو» بود.
جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه خاطرنشان کرد: ایشان یک آدم واقعاً ولایتمدار و تابع محض حضرت امام(ره) و رهبر انقلاب و یک سرباز به معنای واقعی کلمه برای اسلام، جبهه مقاومت و انقلاب اسلامی بود.

 

 

✅ شعر  استاد محمد رضا شایق در وصف سردار فلاح زاده  :

تقديم به سردار رشید اسلام برادر بزرگوار فلاح زاده /
?ای جان بکف اندر ره جانان نهاده
از زخم دشمن بارها از پا فتاده
?لبیک یا ثاراله را با خون نوشته
از هیبتش ترسیده تیغ آبداده
?چون کوه بر بنیان صبر و استقامت
رو در روی طوفان تکفیر ایستاده
?گوید دمادم بار الها کن قبولم
واجعل دعایی مستجابا بالشهادة
?ماه دمشقت زد بسر تاج شرف را
نشناخت گر قدر تو را دارالعباده
?نام تو را بر لوح قلب من نوشتند
چشم وچراغ رهبرم، فلاح زاده