استشفای استاد ولی الله جعفری فشارکی
استشفای استاد ولی الله جعفری فشارکی

برای این استاد قرانی عزیز طلب شفای عاجل و سلامتی کامل و توفیقات روز افزون مسئلت داریم .
*
دکتر سید جواد هاشمی فشارکی

استاد ولی الله جعفری فشارکی ؛ که اخیرا دچار بیماری شده اند ، آیه الله ناصری حفظه الله و آیه الله مهدوی حفظه الله ، گروه های متعدد حوزوی و دانشگاهی و دیگر اقشار با استاد ولی الله جعفری فشارکی ملاقات و عیادت داشته و ضمن بذل محبت برای سلامتی ایشان دعا فرمودند.

ایشان استاد مرکز تخصصی تفسیر و علوم قرآنی نرجس خاتون سلام الله علیها و مدیر آموزشگاه قرآنی هفت آسمان معرفت در اصفهان بوده و دارای تالیفات خواص يا خواس ؛ نشر حديث راه عشق ، بلاغه‌المیزان نشر حدیث راه عشق ، درآمدی بر علم الغه و… می باشند .

مرکز تخصصی تفسیر و علوم قرآنی نرجس خاتون (س) در سال تحصیلی ۱۳۸۶ برای اولین بار در استان اصفهان فعالیت خود را آغاز نمود. این مرکز در حال حاضر دارای ۱۱۴ طلبه جاری در دوره حضوری و غیر حضوری در رشته تفسیر و تعداد ۱۰نفر از اساتید مبرز و مهذب می باشد. شایان ذکر است این مرکز دارای رتبه اول المپیاد علمی آموزشی کشوری در سال ۹۷-۹۶ و نیز رتبه دوم المپیاد علمی آموزشی،کشوری در سال ۹۶-۹۵ و رتبه اول کشوری چهارمین دوره مسابقات پژوهشی رشد می باشد.

آموزشگاه قرآنی هفت آسمان معرفت با هدف تربیت قاریان و حافظان قرآن کریم, فرهنگ سازی زندگی به سبک قرآنی و تربیت اساتید و فعالان قرآنی در شهر اصفهان فعالیت دارد.در این آموزشگاه دوره های عمومی و تخصصی قرائت, حفظ و مفاهیم, آموزش قرآنی خردسالان, تفسیر, صرف و نحو، مسابقات و غیره برگزار میگردد .

أسألُکَ أن لا تُخَیِّبَهُ عَمّا أرادَ مِن بَحرِ فَضلِکَ وَ شَمسِ عِنایَتِکَ. إنَّکَ أنتَ المُقتَدِرُ عَلی ما تَشاءُ،