شهادت ۳۰ مدافع امنیت در چند ماه اخیر/ باید به شهدای امر به معروف توجه بیشتری شود
شهادت ۳۰ مدافع امنیت در چند ماه اخیر/ باید به شهدای امر به معروف توجه بیشتری شود

سردار اشتری به تقدیم ۳۰ شهید طی چند ماه اخیر در اقصی نقاط کشور از نیرو‌های پلیس برای امنیت مردم خبر داد وگفت: بسیاری از این عزیزان برای مردم ما ناشناخته اند و کمتر از ایثارگری، شجاعت و رشادتی که آن‌ها داشتند مطلع هستند.

سردار «حسین اشتری» فرمانده کل انتظامی کشور در حاشیه یادواره شهدای امنیت در جمع خبرنگاران ضمن تاکید بر زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: همه شهدا برای ما عزیز هستند، ولی به شهدای امنیت کمتر توجه شده و خیلی از این عزیزان برای مردم ما ناشناخته‌اند و کمتر از ایثارگری، شجاعت و رشادتی که آن‌ها داشتند مطلع هستند.

وی افزود: امروز به همت فرماندهان انتظامی، ارتش، سپاه، دستگاه قضائی و اطلاعاتی استان اصفهان کنگره بسیار بزرگ و با شکوهی برای یادبود شهدای امنیت برگزار شد که جا دارد تا از همه دست اندرکاران این کنگره تقدیر و تشکر ویژه داشته باشم.

فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه امروز آرامش، آسایش و امنیتی که در کشور داریم را مدیون این شهدای عزیز هستیم اضافه کرد: باید خانواده‌های این عزیزان هم بدانند که شهدای آن‌ها چقدر فعالیت کردند و چقدر در امنیت کشور تاثیر گذار بودند.

سردار اشتری گفت: امیدواریم که به واسطه خون شهدا و همتی که مسئولان، نیرو‌های مسلح، دستگاه قضائی و امنیتی خواهند کرد امنیت کشور را روز به روز را ارتقا دهیم و انشاء الله شرمنده شهدا نباشیم.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور در پاسخ به سوالی پیرامون آمار شهدای امنیت هم گفت: در چند ماهه اخیر حدود ۳۰ شهید داشتیم که در راه امنیت به شهادت رسیدند که البته تعدادی از شهدای امر به معروف هستند و برخی نیز از شهدای دستگاه قضائی، اما آمار آن‌ها از شهدای انتظامی کمتر است.

سردار اشتری با تاکید بر اینکه بایستی به شهدای امر به معروف و نهی از منکر توجه بیشتری شود اظهار داشت: این شهدا وابسته به هیچ سازمانی نیستند و برای احیای یک فریضه الهی با هماهنگی و سازماندهی که صورت گرفته بود ورود پیدا کردند و تعداد زیادی از آن‌ها در طول سال‌های گذشته به شهادت رسیدند که باید یاد و خاطره آن‌ها را هم گرامی بداریم.

انتهای پیام/ ۲۴۱