در رثای عروج مادر شهید رضا جعفری فشارکی
در رثای عروج مادر شهید رضا جعفری فشارکی

حاجیه خانم عصمت محمدی فشارکی به فرزند شهید پیوست

انا لله و انا الیه راجعون

مرحومه « حاجیه خانم عصمت محمدی فشارکی »  مادر شهید رضا جعفری فشارکی پس از سال‌ها صبر و بردباری و همگامی با انقلاب و اهداف شهدا ، در ۲۳ آذرماه ۱۴۰۰  ندای حق را لبیک گفت و به سوی معبود خویش شتافت. و به فرزندان شهیدش پیوست . . و در روز ۲۵ آذر ۱۴۰۰ در زادگاهش در فشارک تشییع و تدفین می گردد .

به روح این سفرکرده به ملکوت اعلی و ارواح تابناک فرزند شهید والامقش درود می‌فرستیم.و یادش را گرامی وراهش را پاس میداریم .

شهید رضا جعفری فشارکی نهم اسفند ۱۳۳۸، در اصفهان چشم به جهان گشود. و در همان ابتدای جنگ تحمیلی مشتاقانه وداوطلبانه عازم جنگ حق علیه باطل شد و در تاریخ بیستم مهرماه ۱۳۵۹ در منطقه فکه بر اثر اصابت ترکش خمپاره به سر به شهادت رسید. این شهید بزرگوار بعنوان نخستین شهید فشارکی ،باب شهادت را درجامعه فشارکی ها مفتوح کردند . پیکر مطهر وی پس از تشیع باشکوه در گلستان شهدای اصفهان جاودانه گشت ومزارش محل زیارت مشتاقان گردید.

ضمن عرض تسلیت و همدردی با شما خانواده محترم، از پروردگار متعال علو درجات برای آن عزیز سفر کرده و شکیبایی و صبر جمیل برای بازماندگان مسألت دارم. ان شاء الله روح بلند آن مرحومه و همسرمکرمه شان در بالاترین مراتب بارگاه قدسی با سالار و سرور شهیدان محشور و همجوار گردد.

لازم به یاد آوری است مرحوم حاج علی جعفری فشارکی پدر شهید رضا جعفری فشارکی در ۵ دی ماه ۱۳۹۹ دار فانی را وداع گفته و به فرزندان شهیدش پیوسته . و در روز ۶ دی ۱۳۹۹ در زادگاهش در فشارک تشییع و تدفین شد .

دکتر سید جواد هاشمی فشارکی